Gå til innhold

Kongeparken?

Anbefalte innlegg

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Er det noen her som har vaert i Kongeparken i aar? Er den verdt et besoek?

Jeg har ikke vaert der siden jeg var barn, og da vi skal til gamlelandet i sommer lurte vi paa aa legge turen dit. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri vært der, men har alltid lurt på hvordan det er i forhold til Tusenfryd? Er Kongeparken mest for små barn eller noe for folk i tidlig 20-årene også?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en del år siden jeg var der, men regner med at det ikke har blitt så store endringer der.

For det første er det helt ok, det er et eldorado for unger, men det var ikke så mange karuseller der, en berg og dalbane var det, den var hel ok. Ellers er det ikke så veldig mye der, det er ting og tang som unger kan leke seg med. Et stort minus er at det var ganske mye veps der, noe som ikke er så gøy dersom man spiser is.

For voksne er nok dette et kjedelig sted, men vil nok tro at de aller fleste barn vil trives.

Skrevet

Jeg var der i fjor for første gang på mange år og ble veldig positivt overrasket!!!

Parken har komt seg veldig og det er plenty av nye attraksjoner, både for liten og stor. Vi var to venninner (23år) som hadde med oss hver vår tiåring og alle fire storkoste oss!

Så anbefaller en tur innom Kongeparken! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...