mamma_mia Skrevet 4. mai 2009 #43 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er for selvbestemt abort, men synes ikke en skal ta abort uten å ha en god grunn.. Om andre velger å ta abort, er selvsagt deres sak og ikke noe jeg legger meg oppi, men jeg tror ikke jeg kunne tatt abort selv uten at det var noe veldig alvorlig som gjorde at jeg ikke ville/kunne bære frem barnet.
Gjest Glør Skrevet 5. mai 2009 #44 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er for selvbestemt abort, og synes godt de kunne utvidet grensen til 16 uker også. Og jeg tror heller ikke det er så mange som tar så lett på det, og skjønner ikke helt hvorfor folk går rundt og tror det.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #45 Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes det er trist for det livet som ikke fikk leve, men legger meg ikke oppi hvilke grunner moren har for det valget...............
Pingting Skrevet 5. mai 2009 #46 Skrevet 5. mai 2009 Jeg synes det er trist for det livet som ikke fikk leve, men legger meg ikke oppi hvilke grunner moren har for det valget............... Poenget er vel nettopp at mange tar abort fordi det livet ikke ville blitt særlig bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå