Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hei, jeg har i mange år nå letet etter en cd jeg hadde når jeg var yngre.

Jeg husker minimalt med detaljer på cd'en, men skal prøve så godt jeg kan for å forklare den.

Blir hjertelig glad hvis noen klarer å finne ut hvilken cd dette er!

Her er beskrivelsen:

- Kom ut mellom ca. 1996- 1998

- På coveret er det bilde av en papegøye og i bakrunnen kan du se en luftbalong i luften.

- Tror med ganske stor sannsynlighet at dette var en "sommer- cd".

- Er også ganske sikker på at "Bailando - Paradisio" var på cden.

Håper noen finner ut hvilken cd dette er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅhhh dette høres jo så kjent ut, jeg ser CD-en for meg når jeg leser beskrivelsen din! Jeg er temmelig sikker på at det er en av disse Absolute, definitive, ultimate summer hits eller noe sånt. Jeg har prøvd å søke litt på nettet men finner ikke akkurat denne. Bailando kom iflg Wikipedia ut i 1997, så jeg antar at CD-en er fra det året. Det stemmer også bra med det jeg husker, for kusina mi (som var 12 år da) som bodde rett ved oss spilte denne hele tiden, og det var ikke akkurat favorittmusikken min så jeg holdt på å bli gal!

:ler:

Jeg skal ta og sende henne en mld og sjekke om hun husker det.

Skrevet

Jeg tror jeg har den, men alle cdene mine ligger pakket vekk i kjelleren desverre. Kan se om jeg orker å lete litt i morgen :)

Skrevet

Nå har jeg fått svar fra kusina mi, hun mener det er Absolute music 17. Men det bildet jeg finner på nettet stemmer ikke med det hun sier, for hun påstår at det er bilde av en papegøye på den. Så nå er jeg litt forvirret, men det er mulig at den CD-en ble utgitt med forskjellige cover?

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Hmmm.... det var veldig rart. Jeg fikk også tips fra ett annet forum at en mente at det var Absolute Music 17! Men det coveret er jo ikke slik jeg beskrev. :lete:

Kan jo godt hende at coveret er byttet ja.

Ingen som har denne cd'en som kan skrike ut navnet ?

Til meaty: Lurer nesten på om det er den cd du viste i det bilde der. Den virket veldig kjent. Kanskje en i samme serie:)

Endret av LonelyAngel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...