angeleyes Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er jente og like leggene mine best når de er barbert. Hos andre skal det veldig mye hår til før jeg tenker over at ei jente ikke har barbert leggene sine.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Er selv jente. Reagerer om jeg ser hårete legger, synes dette er slurvete og stygt. Selv epilerer jeg 1-2 ganger i uka, da er leggene alltid hårfrie. Har lovt meg selv å aldri bli en av dem som slurver med slike ting, selv om jeg er fanget i tidsklemma med jobb, mann og barn. Har aldri vist meg offentlig med hårete legger.
Vulpes Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg er selv jente, og bryr meg pent lite. Som angeleyes sa, skal det en del til før jeg reagerer på at en jente har hårete legger. Og jeg har ingen problemer med at andre ser leggene mine selv om de ikke er nybarberte. Orker ikke å bli en av dem som stresser så fælt med det. Men jeg føler meg mest vel med glatte legger, og skal jeg på stranda så vil jeg helst få raka over dem først. Har en venninne som aldri barberer leggene, fordi hun synes det er unødvendig. Jeg tenker ikke over det.
Gjest Papirkurven Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Er selv jente. Reagerer om jeg ser hårete legger, synes dette er slurvete og stygt. Selv epilerer jeg 1-2 ganger i uka, da er leggene alltid hårfrie. Har lovt meg selv å aldri bli en av dem som slurver med slike ting, selv om jeg er fanget i tidsklemma med jobb, mann og barn. Har aldri vist meg offentlig med hårete legger. Er det virkelig mulig? Og hvordan ser huden ut da? Hadde aldri trodd at hårene vokser såpass at man får epilert dem hver 3. dag. Jeg epilerer kanskje 1 gang i mnd eller 3 ganger per 2 måneder i sesongene der jeg bruker skjørt, kort bukse eller shorts. Om vinteren tar jeg det ikke så hardt
FantasDick Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Jeg bryr meg ikke om hår på leggene, verken på meg selv eller andre. Jeg barberer ikke leggene mine, og føler meg like fresh!
Luckyme Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes det er grusomt kjedelig å barbere leggene, og jeg må innrømme at på vinteren kan jeg være ganske sløv, for det er jo ingen som ser mine hårete legger utenom samboeren og han bryr seg lite om sånt. Jeg føler meg mere vel når jeg har vokset/barbert meg, enn når 2-3 dagers stubber stikker ut. Jeg tenker ikke over andre som ikke gjør noe med det. Da skal det være lange, mørke hår, som man ikke kan unngå å legge merke til
ninuska_ Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Jeg barberer ikke leggene mine om vinteren; føler ikke noen behov for det og samboern min bryr seg ikke. Jeg barberer meg ikke hver dag om våren/sommeren heller, og om jeg glemmer å barbere meg før jeg skal ut - så bryr jeg meg ikke så mye. Tror ikke noen legger merke til det utenom meg Har ikke spesielt mye hår på beina, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå