Gjest Villmann Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg simpelthen digger 17. mai, damer er flotte i bunader og det beste av alt, bruken av sexy knestrømper som brukes da. I år skal jeg virkelig manne meg opp og forføre dama når vi kommer hjem fra feriringa i det bunaden skal av. Hjelpe henne av med bunad og kommandere henne til å beholde knestrømpene på, gleder meg allerede, spent på reaksjonen da...... :-)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes det er sexy med strømper som går over kneet. Som stopper litt oppå låret liksom. Kalles det også knestrømper?
Michelin Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes det er sexy med strømper som går over kneet. Som stopper litt oppå låret liksom. Kalles det også knestrømper? Nei, knestrømper går til kneet, derav knestrømper.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 http://vendelahusberg.ipublish.no/news/show/39605 Hva kaller man disse strømpene som damen i skjørt går med da??
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Damer i bunad er utrolig .... damete. Utrolig feminint og med en lekker blanding av sexy og anstendig som bare får meg til å få lyst til å ta de med hjem og ha dyp, meningsfull sex med de
Gjest Ludvig Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jo lengre strømpene er, jo mere sexy er de. Ikke noe er så sexy som en strømpkant som berører trekanten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå