Gjest Gjest_nyskjerrig_* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei, er det noen som har gått på/ går på dietter fra denne siden? Jeg vurderer å bestille heftet med retter man kan lage selv for 90 kroner. Noen som allerede har det? Eller som har annen erfaring med dette nettstedet? Det virker veldig strengt og det er uaktuelt for meg å begynne på en slik diett da de er basert på ferdigretter, da må man altså bestille alt man spiser fra denne nettsiden... Kan tenke meg at det blir et dyrt kosthold? Jeg har tross alt en familie som skal mates, så det blir vanskelig hvis jeg skal gå på en slik diett med ferdigmat resten av livet... Så, er det noen som har erfaringer med dette nettstedet eller Thor Foseid?
Gjest Bolledeig Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Altså, mitt generelle inntrykk av den siden er vel at det baserer seg på et lavkarbokosthold. Det finnes et utalls bøker og kokebøker om dette i enhver større bokhandel. Bladde fort gjennom bilder av rettene og det så da ut som en del ting som ikke burde være så veldig stress å lage selv. Ser i hvertfall ikke noe poeng i å kjøpe frosne kyllingsalater og omeletter liksom, det kan man uten problemer fikse hjemme. lavkarbo.no har også egne oppskriftstråder, og et raskt google-søk på lavkarboretter burde også få en del ting til å dukke opp. Et slikt kosthold er jo for mange en rimelig behagelig måte å gå ned i vekt på (siden fett og protein bidrar til god metthetsfølelse selv om man spiser mindre mat), men krever at man setter seg litt inn i ting også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå