Gå til innhold

JEG GLEDER MEG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lenge ikke hatt den følelsen av at jeg gleder meg til bryllupet, men nå har den kommet. og det er jo på tide når det bare er 27 dager igjen....

i dag skal jeg hente serviettene og på mandag skal jeg levere inn fargeprøven til hun som skal lage lysene for oss. og vi har begynt å lage hefte for kirken.

et spørsmål, hvordan gjør dere det med utlevering av program i kirken? jeg tenkte å ha to som står og deler ut, det går det er vel ikke bare i begravelser man gjør det, eller?

jeg skal også sende inn alle papirene på tirsdag, er litt sent ute, men jeg får mase om de er for trege! skal også snakke med hun som skal spille musikk i kirken og på festen denne uken!!

kaken er ordnet, er veldig fornøyd!!

jeg har det meste under kontroll!!

JIPPI, JEG SKAL GIFTE MEG!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanlig at noen står og deler ut programmene ved inngangen, ja :)

Lykke til meg de siste forberedelsene, virker som om du har det meste under kontroll!!

Skrevet

Det er vanlig å ha to som deler ut program ved inngangen. Vi skal ha en fra min familie og en fra hans familie, det er ofte mage som lurer på hvor en får lov til å sitte og ved at dem stiller seg på riktig side kan en se litt etter dem (familie og venner av brud på venstre side, og familie og venner av brudgom på høyre side). Husk å ha flere program enn de som er invitert, kommer ofte noen som er nysgjerrige :) Lykke til videre!

Skrevet

Vi har spurt toastmasteren vi. Hvis det blir mye å gjøre for ham, hjelper nok kirketjeneren til. Hun er også invitert. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi spurte to nære familiemedlemmer som ikke hadde fått andre oppgaver. Tror alle syntes det var kjekt å være med og hjelpe til, og ikke være den eneste som ikke hadde en "oppgave".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...