Gjest Gjest_Nynne_* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg og kjæresten min hadde slått opp for ca en måned siden og jeg ble ikke så glad for det! En vinnenne av meg meldte meg på en sånn datingsside og mente du glemmer ham hvis du treffer andre menn og raskest måte er på nett. Jeg gikk med på det og traff to flotte gutter der som jeg kunne velge mellom. Han ene røk ut pga personlig tragedie, men han andre hadde vi avtalt om å møtes nå til uka. Det må bare avlyes, uten diskusjon! Det har seg slik at jeg gikk tilbake til kjæresten og er glad for det. Men hva skal jeg gjøre nå? Jeg kan ikke fortelle dette til kjæresten min, men det blir jo å leve på et løgn hvis jeg ikke er ærlig om hva jeg "gjorde" (det er ikke snakk om sex, jeg bare kysset så vidt på han ene som jeg har avtale med). Jeg elsker min kjære og vil ikke lyve for ham, men jeg vil heller ikke fortelle dette for da kan jeg risekere at han ikke stoler på meg lenger. Hva gjør jeg?
Draven Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hvis du var singel da, har jo egentlig ikke han noe med hva du gjorde. Men om han spør, synes jeg at du skal fortelle at du var på date, men at det ikke ble noe mer enn å gå ut. Ærlighet varer lengst.
Gjest Gjest_Nynne_* Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hvis du var singel da, har jo egentlig ikke han noe med hva du gjorde. Men om han spør, synes jeg at du skal fortelle at du var på date, men at det ikke ble noe mer enn å gå ut. Ærlighet varer lengst. Sant nok, men om jeg var singel kan kanskje diskuteres (for det er ingen som sa "jeg slår opp" Det kjæresten min sa var at han ikke gad å forholde seg til meg mer, fordi jeg var en sånn og sånn person. Etter sms vekslinger og telefonsamtale kom det fram at det hele var misforståelse som ikke var verdt det. Jeg tenkte på meg som singel, (selv om jeg føelsesmessig ikke var helt ledig) men jeg vet ikke hva kjæresten tenkte. Uansett skal man ha respekt for partneren sin og ikke hoppe i dating med en gang. Jeg var knust og trodde det var den eneste utvei! Jeg tror ikke han kommer til spørre sånn helt direkte. Men det kan komme opp i en eller annen form i framtiden kanskje.
Gjest Gjest_Nynne_* Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Da bør du være ærlig. Uansett er det det beste. Takk for svarene dine:) Du har rett ærlighet er best uansett! Kom gjerne med flere inspill alle sammen! Nynne
stx Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Takk for svarene dine:) Du har rett ærlighet er best uansett! Kom gjerne med flere inspill alle sammen! Nynne Hvorfor skulle du bare si det? "hei du, foresten jeg var på date med noen fyrer mens vi var borte fra kvarandre" Nei eg støtter den at du ikke burde si noe, vist han ikke spørr seff.(ikke at han kommer til å spørre). Og dere var jo ikke sammen så du har jo ikke gjort noe galt . Kos deg med gutten din uten noen dårlig samvittighet du edit: sorry såg ikke din andre post. Vist han ikke gadd å forholde seg til deg fordi du var sånn og sånn person så ville eg ikke tatt han tilbake(sorry ), ser mere ut som at han ikke fant noen andre og heller vil ha deg en å være alene. Endret 3. mai 2009 av stx
Vilm@ Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg syns ikke du trenger å fortelle hva du drev med da dere var fra hverandre, hadde jeg fått beskjed om at kjæresten ikke "gadd å forholde seg til meg mer", hadde forholdet vært over, uansett hva han hadde tenkt om saken, etter en slik uttalelse.
Draven Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Rimelig drøyt å slå opp pga at du er sånn og sånn, så jeg mener det blir drøyt dersom du skal stå til rette for hva du gjorde da det var slutt, men som førende holding mener jeg at man skal være ærlig. Du har ikke gjort noe galt, så jeg håper ikke mine svar har gitt inntrykk av det.
Gjest Gjest_Nynne_* Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Det at han syntes at jeg var sånn og sånn person (vil ikke bare gå i detaljer her om hva "sånn og sånn" vil si og han har heller ikke sagt at han ikke gidder å forholde seg til MEG, men til en person som er "sånn og sånn") er det jeg som er bak det. Jeg har klart å signalisere noe annet enn hva jeg egentlig mente, så det er på en måte min skyld, men jeg ville ikke tro at det kunne tolkes sånn, spesielt ikke av han. Jeg skjønte ikke med engang, jeg skjønte ikke det før i går, derfor ville jeg langt lant vekk fordi jeg følte meg fornærmet og det føltes trist at den personen jeg trodde jeg kjente kunne tro noe sånt om meg! Men han ville heller ikke tro det selv og mente at det må være noe misforståelse der og tok kontakt med meg flere ganger. Vi fikk snakket sammen i går og snakker mer sammen igjen. Han vil meg tilbake ikke fordi han ikke fant andre og var alene, men han er glad meg og vil ha MEG og ingen andre. Og jeg er glad for at vi order oppi ting nå! Men takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå