Gå til innhold

Brudesko

Gjest Gjest_Anna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg har kjøpt en veldig romantisk brudekjole fra Pronovias. Stroppeløs, blondestoff, langt slep, kremfarget. Plutselig fikk jeg det for meg at det kan være fint med lys rosa sko!!!! Hva tror dere?! Skoene synes jo ikke mye, men kanskje det kan være litt søtt, men alikevel spennende med en annen farge? Veldig usikker på dette, vet ikke om jeg tør å "ta sjansen" på denne store dagen. Noen som har valgt en annen farge på skoene enn tilnærmet hvite til klassiske brudekjoler?

Skrevet

Hva slags farge skal du ha på buketten da? Hvis det ikke blir helt kræsj med blomstene kan det bli veldig fint, som regel syns forresten skoene når du sitter under vielsen... :)

Jeg skal ha sølvaktige askepottsko (kjøpt for ett halvt år siden- tidlig ute? jeg?)

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Ja, det er sant..Skoene synes jo når man sitter :-)

Blomstene vil gå i hvitt og rosa/aprikos. Men det blir ikke fullt rosa-tema alikevel ;-)

Spennende å høre hva slags sko dere andre velger!

Gjest Samme som over
Skrevet
Jeg skal ha knallrosa sko :)

Og selvfølgelig bukett som matcher..

Skrevet

Mens jeg skal ha "sølvsko", altså sko med strassaktig glitter over hele. Smykkene blir også i sølv/strass, så da matcher det i hvert fall litt.

Synes det hørtes kjempefint ut med lysrosa sko, jeg!

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Så gøy å høre!

Noen som har linker/forslag til hvor jeg kan lete etter rosa sko?

Skrevet

Jeg har sko i samme farge som kjolen, nemlig Ivory.

Skrevet

Søk på sko kjedene på nettet. De har gjerne bilder av alle skoene der.

Ellers kan du spørre i de mindre skobutikkene om de har noen inne. :)

Skrevet

Så gøy at det er flere som har lyst til å ha rosa sko til brudekjolen.. Jeg har lenge trodd at jeg var alene om dette :)

Det er jo masse lekre rosa sko i butikkene nå, men hælene på disse skoene er jo sinnsykt høye.

Så jeg, i likhet med Anna, er på utkikk etter rosa sko...

Har bestilt et par på ebay, men de kommer vel snart... men er usikker på hvordan størrelsen er til meg.

Skrevet

Jeg har også lyst på rosa sko. Mener det også går fint om man har samme farge i buketten eller noe annet.

Og så mener jeg man gjør akkurat det man har lyst på, som passer deg selv. Det er jo du som skal gifte deg, og da synes jeg man gjør det man har lyst til selv. Og at du er deg selv fullstendig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan bestille rosa sko på brudesko.no, sko fra Anna Johnson

- dvs du kan bestille akkurat den fargen du ønsker :biggrin:

Gjest Gjest
Skrevet

eg har koboldt blå sko! Kjøpt på nettet!

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Jeg synes det kan være fint med en annen farge på skoa.

Jeg skal dog ha ivory, men sandaler, de er sååå fine og deilige å ha på!!

De kan også brukes i finere anledninger senere med f.eks en flott silkekjole

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint å ha en annen farge på skoene, dvs fine selskapssko som passer til kjolen/buketten og som kan brukes igjen senere. Selv om man farger om brudesko etter bryllupet, ser de bare ut som fargede brudesko, ikke finsko.

Jeg leter etter slike sko (bare bla litt nedover)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det er kjempefint å ha en annen farge på skoene, dvs fine selskapssko som passer til kjolen/buketten og som kan brukes igjen senere. Selv om man farger om brudesko etter bryllupet, ser de bare ut som fargede brudesko, ikke finsko.

Prøv deg på www.amazon.com www.6pm.com

det fann eg min blå

Skrevet

Jeg synes det er kjempestilig med en litt sprek farge på bryllupssko. Jeg skal selv ha gull- og brun-fargete sko til min kremfargete kjole.

Rosa sko: Bianco , Brandos

Skrevet

Nydelige sko og akkurat passe høyde! Elsker "Style me Pretty sidene", så mye fin inspirasjon...

Noe sånt i lilla-blått hadde passet meg perfekt :-)

Skrevet
Nydelige sko og akkurat passe høyde! Elsker "Style me Pretty sidene", så mye fin inspirasjon...

Noe sånt i lilla-blått hadde passet meg perfekt :-)

Mener å huske at du skulle ha en Jenny Packham kjole...har du sett brudeskoene hun lager?

Skrevet
Mener å huske at du skulle ha en Jenny Packham kjole...har du sett brudeskoene hun lager?

Jo, JP har sko og tilbehør som er ganske fine, men de er litt for høye og "kompliserte" å gå på (sko med få remmer etc). Vagla rundt som en gås... :fnise:

Men, jeg kunne tenkt meg noen sko i en annen farge, og da er lilla-blå er fargen min. Jeg kunne eventuelt tenkt meg noen 30-tallsaktige sko i sølv, kanskje med noe strass på i midten framme (håpløs forklaring).

Superhappy hvis noen har noen gode tips eller forslag :-) Sko er supervanskelig når det kommer til stykket... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...