Inga G Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil har en stor hvit paraply i bakhånd dersom det skulle bli regn på den store dagen. Noen som har tips om hvor en kan få kjøpt det? Har lett etter Lisbeth Dahl paraplyen, noen som vet hvor de kan fås kjøpt utenfor Oslo?
Gjest K Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Søk etter Lisbeth Dahl paraply på nettet så kommer det opp en del. Veldig mange små interiørbutikker selger varer fra Lisbeth Dahl. Det spørs jo litt hvor i landet du bor. Kanskje varene hennes selges i en nettbutikk? Helt enig i at du burde ha en i bakhånd - det har jeg ;-)
Inga G Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Søk etter Lisbeth Dahl paraply på nettet så kommer det opp en del. Veldig mange små interiørbutikker selger varer fra Lisbeth Dahl. Det spørs jo litt hvor i landet du bor. Kanskje varene hennes selges i en nettbutikk? Helt enig i at du burde ha en i bakhånd - det har jeg ;-) Jeg har vendt nettet opp og ned flere ganger, men finner ingen butikker nærmere enn Oslo. Bor i nærheten av Skien. Fant noen nettbutikker i Danmark, men da blir jo den vesle paraplyen litt vel dyr. Endret 3. mai 2009 av Inga G
Gjest K Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Helt sikker på at det finnes noen små interiørbutikker i Skien som fører Lisbeth Dahl - ta deg en ringerunde! Hvis ikke kan det hende at noen av butikkene i Oslo er villige til å sende i posten til deg.
Gjest Apple- i.i Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Jeg mener da at Detaljer i Sandvika selger den store LD paraplyen med "tutt"? Må være verdt en telefon!
Arwen Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde kjøpt på ebay jeg, sikkert mye billigere Denne for eksempel.
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Sjekk de små individuelle interiørbutikkene rundt om i Porsgrunn og Skien. Spesielt Søstrene Grene på Herkules, der mener jeg å ha sett de har noe slikt. Eller så var det den som lå ved siden av, husker ikke hva den heter. Selv om jeg tror Ebay er veldig smart også.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke om dere har Kremmerhuset i Skien, men jeg har i hvert fall sett LD-paraplyer i en Kremmerhuset-butikk
4juli brud Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Frk. Larsen i Arendal hadde den før ihvertfall. Ta en telefon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå