Gjest Gjest_marissa_* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hvordan kan man bli sammen en person som venter barn med en annen? som har en eller flere barn med andre enn person venter barn med? Ville du trodd alt på person sier enn undersøke litt? Noen formeninger?
Gjest Illiya Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det kommer vel an på hvordan personen er ellers, om jeg ville trodd på det han sier eller ikke. Å vente barn med noen, og ha flere barn med ulike fra før, kvalifiserer ikke i seg selv til å ikke være troverdig. Men jeg ville nok styrt unna denne personen likevel, nettopp fordi h*n venter barn (og har flere barn). Ser for meg konflikter og styr lang vei. Det finnes flere fisker, for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Det finnes vel en unik historie bak hvert tilfelle. Og hjertet vil det det vil og alt det tullet der.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Det å vente barn med noen kan jo bety alt og ingenting. Fra at de har ønsket seg barn og prøvd i skjønn forening til at han har hatt en "uheldig ONS", eller at han har vært på vei ut av et forhold og exen har lurt han fordi hun tror hun kan holde på han hvis hun blir gravid. Når det er sagt så vet jeg ikke om jeg ville orket å bli sammen med en som skulle bli far eller en som i det hele tatt hadde barn med flere enn en dame. Det ville blitt for mye å forholde seg til og for mye styr. Å bli sammen med en som har barn med en dame fra før er nok grensa min. Men det betyr ikke at jeg ikke ville stolt på han fordi om han hadde barn med flere eller fordi om han ventet barn. Sånne ting kan være så tilfeldig og det er mye flaks og uflaks med i bildet i tillegg til at det hender at menn blir lurt på slike ting.
Kiyo Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Nåvel, jeg ville nok ha undersøkt litt, og da spesielt om han tar ansvar for barna, har kontakt med de og om han betaler barnebidrag. Hvis en mann ikke viser ansvar ang noe så viktig som barn er han ikke aktuelt som kjæresteemne for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå