stella K Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 plutselig har jeg fått røde nupper/små kviser under armen... har jo aldri hatt det før! noen som vet hvorfor man får det, og hva man kan gjøre? typisk at det kommer nå før sommeren, blæ !
Gjest Christabelle Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Mener du i armhulen eller på undersiden av overarmen? Det er vanlig å ha det på undersiden av overarmen. Det som hjelper da, er skrubb, skrubb, skrubb. Jeg anbefaler md formulations Face and Body Scrub til det, og en krem vi lærte er fin for nupper: Dermalogica Body Hydrating Cream. Hvis du mener i armhulen, så ville jeg ha latt håret gro litt for å se om det forsvinner. Og ikke bruke deodorant med alkohol. Endret 3. mai 2009 av Christabelle
stella K Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 Mener du i armhulen eller på undersiden av overarmen? Det er vanlig å ha det på undersiden av overarmen. Det som hjelper da, er skrubb, skrubb, skrubb. Jeg anbefaler md formulations Face and Body Scrub til det, og en krem vi lærte er fin for nupper: Dermalogica Body Hydrating Cream. Hvis du mener i armhulen, så ville jeg ha latt håret gro litt for å se om det forsvinner. Og ikke bruke deodorant med alkohol. ja jeg mener armhulen... bare skjønner ikke hvorfor de plutselig har kommet? hmm
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Hei! Jeg hadde akkurat samme problemet for et års tid tilbake, så jeg sluttet med deodorant og gikk uten det i flere måneder. Da ble det mye bedre, og nå er jeg helt fin igjen.
Gjest Christabelle Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Hei! Jeg hadde akkurat samme problemet for et års tid tilbake, så jeg sluttet med deodorant og gikk uten det i flere måneder. Da ble det mye bedre, og nå er jeg helt fin igjen. Så bra Jeg har aldri hatt problemet selv, men det var en periode hvor jeg ble ganske tørr. Så jeg sluttet med deodorant og lot det gro litt, så ble det fint etter en ukes tid. Lurt å droppe deodorant ja Kanskje ikke helt ideelt å slutte med barbering i disse tider heller
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Hei! Jeg hadde akkurat samme problemet for et års tid tilbake, så jeg sluttet med deodorant og gikk uten det i flere måneder. Da ble det mye bedre, og nå er jeg helt fin igjen. Hvordan kan du slutte med deo? Hvis jeg har glemt deo en dag lukter jeg helt jævlig... :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå