The Kitten Skrevet 8. januar 2010 #41 Skrevet 8. januar 2010 Jeg blir skikkelig opphisset av å rise typen min. Egentlig liker han det ikke, men han aksepterer at jeg gjør det likevel. Noe valg har han i grunnen ikke siden jeg eier leiligheten hvor vi bor. Det er ikke snakk om noen koseklask men skikkelig bank med en badebørste. Og kun hvis han har oppført seg ille. Han har faktisk oppført seg langt bedre siden vi, det vil si jeg, begynte med dette. Hva gir deg rett til å gjøre ting han ikke liker?
Gjest Et mannlig synspunkt Skrevet 8. januar 2010 #43 Skrevet 8. januar 2010 Endelig en fascinerende tråd! Og da roper selvfølgelig A4-menneskene "troll, troll". Til saken: Ja, det er greit at du spanker ham selv om han tilsynelatende ikke vil. Noen liker grøssere, andre liker å få redselsbehovet stimulert i virkeligheten. Dominans/submission er blitt så gjennomintellektualisert at folk tror det er en avansert greie man må lese om, diskutere og ta forholdregler med kodeord etc. Helt feil. Når to mennesker finner sammen, vil de automatisk gli inn i sine respektive roller. En dom og en sub kan passe som hånd i hanske, selv om de er så langt fra tvillingsjeler som det går an å være. Problemet i dag er at mange er så indoktrinert med at partene skal være like at de hverken utvikler seg selv eller samspillet. Resultatet er kjedsomhet og krav om at partneren må tilpasse seg en selv. Jeg tror et asymmetrisk forhold gjør det lettere å opprettholde spenningen. Selv om det er ekstremt tabu å benytte økonomi som tema for dominans, betyr ikke det at det er noe galt i det. Et sunt dom-sub-forhold må ta utgangspunkt i reelle maktstrukturer. Hvis ikke blir det bare et dårlig skuespill. Det vanligste er å basere dominansen på overlegen fysisk eller mental styrke, men det kan like gjerne være økonomi eller andre reelle fortrinn. Så i kveld synes jeg du skal gi ham en god omgang juling siden han var så uforskammet å få deg til å tvile på at du gjør det rette. Fullstendig uenig. Menn og kvinner ER like, og er de ikke det så SKAL de være like. Jeg kan til nød forstå trangen til å være dominant, men det er ingen ære i å være submissiv. Absolutt ingen.
Gutt87 Skrevet 8. januar 2010 #44 Skrevet 8. januar 2010 Mest sannsynelig liker han dette siden han legger seg over fanget å blir spanka slik. Må være ei eksepsjonelt stor jente skal man ikke greie å komme seg unna om man ikke vil. På en annen side virker TS litt "forum troll" aktig men det er en annen sak
Gjest Gjest_Nightwish_* Skrevet 9. januar 2010 #45 Skrevet 9. januar 2010 Spanking er spennende! ;-) Men står helst over agurken! Gutt 27
Gjest Submann Skrevet 9. januar 2010 #47 Skrevet 9. januar 2010 Hvis trådstarter ikke bare skriver bull, så tror jeg nok at mannen i dette forholdet faktisk får et kick utav å bli spanket av deg. Er selv sub, kona liker å gi meg pisken og jeg blir tent som bare det! Selvfølgelig protesterer jeg, det hører bare med til leken. Sub
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 9. januar 2010 #48 Skrevet 9. januar 2010 Jeg blir skikkelig opphisset av å rise typen min. Egentlig liker han det ikke, men han aksepterer at jeg gjør det likevel. Noe valg har han i grunnen ikke siden jeg eier leiligheten hvor vi bor. Det er ikke snakk om noen koseklask men skikkelig bank med en badebørste. Og kun hvis han har oppført seg ille. Han har faktisk oppført seg langt bedre siden vi, det vil si jeg, begynte med dette. Haha.. dette hørtes ut som et syn for guder. Peise på! hahaha
Bellatrix Skrevet 9. januar 2010 #49 Skrevet 9. januar 2010 Til alle dere med sinte svar: Dere tar jo ikke poenget: Dette går på dominans og seksuell opphisselse. Og ingen mann lar seg jo rise hvis han ikke selv egentlig vil.. Og hele poenget er jo at han får litt mer ris enn han egentlig vil. Der ligger jo spenningen og dominansen Mao ta ikke dette så alvorlig.. Ja, jeg tenner på spanking selv, både på å få og gi.. og slike historier som trådstarter forteller betyr ikke at vi har med en stakkars mishandlet mann å gjøre.. Hun skriver flere ganger at han ikke vil, men at han må. Det er mishandling. Jeg tror dette er en vanlig greie for mange jeg. Bryter man reglene eller oppfører seg trollete må man en tur over fanget, og nei det er ikke frivillig. Selvsagt innebærer det en viss konsensus i utgangspunktet, men der og da kan man ikke nekte. Uansett er det ikke snakk om verdens undergang heller, og en sår stump tåler man faktisk. Om man legger noe seksuellt i det eller ikke spiller i grunnen liten rolle. Mishandling. Noen liker å få soank, dem om det, men da er det en enighet i forholdet om at han liker det. Merkelig at ikke flere protesterer. Hadde det vært omvendt, altså at en mann hadde spanket en dame ville nok flere fått vann på mølla. Nettopp. Det har vært mange tråder om menn som slår kvinner, og hver gang dukker det også opp tråder om at også kvinner slår menn. De fleste er enige om at det ikke er greit uansett hvem som slår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå