Gjest Sandbekken Skrevet 3. mai 2009 #21 Skrevet 3. mai 2009 Er ikke helt enig i at det er så veldig voldelig da. Jeg har i hvert fall ikke tenkt på det sånn før. Dessuten er det mye som ikke er frivillig sånn som skatt og skolen og militærvesenet og sånn. Det er mye verre. Dette er jo ganske uskyldig i forhold da. Så du representerer den litt snillere varianten av staten innenfor fire vegger du da? Kjære samboer, nå er det på tide med litt skatt her i gården! *Spank!Spank!*
Gjest Cephalus Skrevet 4. mai 2009 #22 Skrevet 4. mai 2009 Endelig en fascinerende tråd! Og da roper selvfølgelig A4-menneskene "troll, troll". Til saken: Ja, det er greit at du spanker ham selv om han tilsynelatende ikke vil. Noen liker grøssere, andre liker å få redselsbehovet stimulert i virkeligheten. Dominans/submission er blitt så gjennomintellektualisert at folk tror det er en avansert greie man må lese om, diskutere og ta forholdregler med kodeord etc. Helt feil. Når to mennesker finner sammen, vil de automatisk gli inn i sine respektive roller. En dom og en sub kan passe som hånd i hanske, selv om de er så langt fra tvillingsjeler som det går an å være. Problemet i dag er at mange er så indoktrinert med at partene skal være like at de hverken utvikler seg selv eller samspillet. Resultatet er kjedsomhet og krav om at partneren må tilpasse seg en selv. Jeg tror et asymmetrisk forhold gjør det lettere å opprettholde spenningen. Selv om det er ekstremt tabu å benytte økonomi som tema for dominans, betyr ikke det at det er noe galt i det. Et sunt dom-sub-forhold må ta utgangspunkt i reelle maktstrukturer. Hvis ikke blir det bare et dårlig skuespill. Det vanligste er å basere dominansen på overlegen fysisk eller mental styrke, men det kan like gjerne være økonomi eller andre reelle fortrinn. Så i kveld synes jeg du skal gi ham en god omgang juling siden han var så uforskammet å få deg til å tvile på at du gjør det rette.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #23 Skrevet 4. mai 2009 Til alle dere med sinte svar: Dere tar jo ikke poenget: Dette går på dominans og seksuell opphisselse. Og ingen mann lar seg jo rise hvis han ikke selv egentlig vil.. Og hele poenget er jo at han får litt mer ris enn han egentlig vil. Der ligger jo spenningen og dominansen Mao ta ikke dette så alvorlig.. Ja, jeg tenner på spanking selv, både på å få og gi.. og slike historier som trådstarter forteller betyr ikke at vi har med en stakkars mishandlet mann å gjøre.. Spanking er jo en ting..når begge parter tenner på det. Men i starten ble det jo skrevet av tråd starter:Men mest av alt tror jeg han liker at jeg bestemmer. Han protesterer ofte men må jo krype i det sure eplet til slutt. Etterpå blir han myk og lett å ha med å gjøre i en lang stund, og det er jo positivt. De fleste gutter har godt av litt bank i blant tror jeg. Bank og spank.....er to forskjellige ting ... og "jeg tror han liker at jeg bestemmer" Hadde dette vært et sub/forhold, så hadde hun visst...det er derfor jeg tror at det hele er litt "spinn" Har selv hatt forhold til en som var dominant, og som likte å "gi" som de kaller det. Men en ekte dom. ville aldri ha gjort det uten en gjensidig forståelse og et stopp ord som den underdannige kunne stoppe hele leken med. Derfor det er bare en tulle tråd som plutselig ble til" litt spank"
Konservativ Mann Skrevet 4. mai 2009 #24 Skrevet 4. mai 2009 Hender det at samboeren til TS er så rampete at hun rett og slett må ta frem strap-on dildoen og virkelig straffe ham hardt også? Kan du ikke fortelle oss litt om det, i så fall........
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 4. mai 2009 #25 Skrevet 4. mai 2009 Endelig en fascinerende tråd! Og da roper selvfølgelig A4-menneskene "troll, troll". Til saken: Ja, det er greit at du spanker ham selv om han tilsynelatende ikke vil. Noen liker grøssere, andre liker å få redselsbehovet stimulert i virkeligheten. Dominans/submission er blitt så gjennomintellektualisert at folk tror det er en avansert greie man må lese om, diskutere og ta forholdregler med kodeord etc. Helt feil. Når to mennesker finner sammen, vil de automatisk gli inn i sine respektive roller. En dom og en sub kan passe som hånd i hanske, selv om de er så langt fra tvillingsjeler som det går an å være. Problemet i dag er at mange er så indoktrinert med at partene skal være like at de hverken utvikler seg selv eller samspillet. Resultatet er kjedsomhet og krav om at partneren må tilpasse seg en selv. Jeg tror et asymmetrisk forhold gjør det lettere å opprettholde spenningen. Selv om det er ekstremt tabu å benytte økonomi som tema for dominans, betyr ikke det at det er noe galt i det. Et sunt dom-sub-forhold må ta utgangspunkt i reelle maktstrukturer. Hvis ikke blir det bare et dårlig skuespill. Det vanligste er å basere dominansen på overlegen fysisk eller mental styrke, men det kan like gjerne være økonomi eller andre reelle fortrinn. Så i kveld synes jeg du skal gi ham en god omgang juling siden han var så uforskammet å få deg til å tvile på at du gjør det rette. Jeg har egentlig ikke spurt han, og han har egentlig aldri protestert på ordentlig. men så gir jeg han ikke sjansen til det heller da. Uansett er det slik som dette jeg vil ha det. Hvis en fyr flytter inn hos meg må han akseptere mine regler som innebærer ris på baken når jeg har lyst til å gi han det. De er klar over det, jeg tvinger ingen. Om det er vold vet jeg ikke. Det gjør i hvert fall sabla vondt og de er søte og såre på stumpen sitt i lang tid etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #26 Skrevet 4. mai 2009 Merkelig at ikke flere protesterer. Hadde det vært omvendt, altså at en mann hadde spanket en dame ville nok flere fått vann på mølla.
Gjest Yihaa Skrevet 4. mai 2009 #27 Skrevet 4. mai 2009 Merkelig at ikke flere protesterer. Hadde det vært omvendt, altså at en mann hadde spanket en dame ville nok flere fått vann på mølla. Jeg tror de fleste antar at dette er tull. Og hvis det ikke er tull: God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #28 Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror de fleste antar at dette er tull. Og hvis det ikke er tull: God bedring! Takk det samme! Hvorfor skal det være kødd ? Fordi du ikke kjenner deg igjen ? Mange mennesker lever delvis i forhold som dette.
Gjest Yihaa Skrevet 5. mai 2009 #29 Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor jeg antar at det er tull, er ikke fordi jeg ikke kjenner meg igjen, men fordi jeg synes at argumentasjonen for å få lov til å gjøre noe mot en annen person som denne ikke liker er fullstendig irrasjonell og uintelligent. Siden spørsmålet er om det er lov å spanke ham litt, selv om han ikke liker det, ville jeg da selvfølgelig svare nei. Uansett argumenter om hvem som eier leligheten, at man må ofre litt, at han sikkert liker det innerst inne.... Dette er jo helt bak mål. Om han eide leiligheten og likte å spytte deg i ansiktet for seksuell tenning, skulle han da få lov til å gjøre det selv om du mislikte det? Om han ikke eide leiligheten, skulle han ikke få gjøre det?
Gjest Carinae Skrevet 6. mai 2009 #30 Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor jeg antar at det er tull, er ikke fordi jeg ikke kjenner meg igjen, men fordi jeg synes at argumentasjonen for å få lov til å gjøre noe mot en annen person som denne ikke liker er fullstendig irrasjonell og uintelligent. Siden spørsmålet er om det er lov å spanke ham litt, selv om han ikke liker det, ville jeg da selvfølgelig svare nei. Uansett argumenter om hvem som eier leligheten, at man må ofre litt, at han sikkert liker det innerst inne.... Dette er jo helt bak mål. Om han eide leiligheten og likte å spytte deg i ansiktet for seksuell tenning, skulle han da få lov til å gjøre det selv om du mislikte det? Om han ikke eide leiligheten, skulle han ikke få gjøre det? Næmmen hellenussen-dussen-da. Kan ikke folk få lov å gjøre med livene sine som de vil da ? Jeg tvinger ingen til noen ting jeg. Men hvis de vil bo med meg må de tilpasse seg mine behov. Vil de ikke det så er det en frivillig sak. Skal liksom typen min spørre deg om lov da, til å bo her ? For det er jo åpenbart dine private moralnormer som gjelder hjemme hos meg. irritert Carina
Tabris Skrevet 6. mai 2009 #31 Skrevet 6. mai 2009 (endret) TS - hva er det egentlig du spør om i denne tråden? Hvorfor har du startet den? Du er jo selv helt overbevist om at det du gjør er riktig, så hvorfor starte en tråd om det? Endret 6. mai 2009 av Tabris
Gjest Eta Carinae Skrevet 6. mai 2009 #32 Skrevet 6. mai 2009 TS - hva er det egentlig du spør om i denne tråden? Hvorfor har du startet den? Du er jo selv helt overbevist om at det du gjør er riktig, så hvorfor starte en tråd om det? Se litt rundt deg du vennen... På seksualitet på dette forumet. Samme fyren starter rundt 20 innlegg hver dag hvor det eneste poenget er at han har kort tiss og at han liker damer som svelger sæd. Så vanvittig spennende lesning, ikke sant ? Liker du ikke tråden trenger du ikke svare. Snakk heller med han med den korte tissen. Da blir du nok forstått tenker jeg. Tålte du svaret på ditt eget spørsmål, eller løper du rett bort til nærmeste moderator og klager på at ytringsfriheten din er krenket ?
Cuckold Skrevet 6. mai 2009 #33 Skrevet 6. mai 2009 De fleste gutter er sterke nok til ikke å la seg legge over et jentefang hvis de absolutt ikke vil. Jeg tipper at kjæresten din finner seg i det fordi han på et vis liker det og forstår at forholdet deres bare kan fungere når han godtar at du oppdrar og straffer ham.
Tabris Skrevet 6. mai 2009 #34 Skrevet 6. mai 2009 Se litt rundt deg du vennen... På seksualitet på dette forumet. Samme fyren starter rundt 20 innlegg hver dag hvor det eneste poenget er at han har kort tiss og at han liker damer som svelger sæd. Så vanvittig spennende lesning, ikke sant ? Liker du ikke tråden trenger du ikke svare. Snakk heller med han med den korte tissen. Da blir du nok forstått tenker jeg. Tålte du svaret på ditt eget spørsmål, eller løper du rett bort til nærmeste moderator og klager på at ytringsfriheten din er krenket ? Hæ? :klø:
Gjest Yihaa Skrevet 6. mai 2009 #35 Skrevet 6. mai 2009 Næmmen hellenussen-dussen-da. Kan ikke folk få lov å gjøre med livene sine som de vil da ? Jeg tvinger ingen til noen ting jeg. Men hvis de vil bo med meg må de tilpasse seg mine behov. Vil de ikke det så er det en frivillig sak. Skal liksom typen min spørre deg om lov da, til å bo her ? For det er jo åpenbart dine private moralnormer som gjelder hjemme hos meg. irritert Carina Øhh? :klø: Du er på et diskusjonsforum, men tåler ikke at andre har andre synspunkter enn deg? Se litt rundt deg du vennen... På seksualitet på dette forumet. Samme fyren starter rundt 20 innlegg hver dag hvor det eneste poenget er at han har kort tiss og at han liker damer som svelger sæd. Så vanvittig spennende lesning, ikke sant ? Liker du ikke tråden trenger du ikke svare. Snakk heller med han med den korte tissen. Da blir du nok forstått tenker jeg. Tålte du svaret på ditt eget spørsmål, eller løper du rett bort til nærmeste moderator og klager på at ytringsfriheten din er krenket ? Hvis dette var et svar til Tabris, må jeg si som henne: Hæ? :klø: Du høres jo ikke helt oppegående ut.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. januar 2010 #36 Skrevet 7. januar 2010 Si ifra hvis du trenger en ny samboer da Carina! Jeg flytter gledelig inn
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #37 Skrevet 7. januar 2010 Han protesterer ofte men må jo krype i det sure eplet til slutt. Der snublet du i salaten gitt. Jeg tror ikke du ser skogen for bare bær jeg.
Chiyo Skrevet 7. januar 2010 #38 Skrevet 7. januar 2010 Halla dere! Mannen aksepterer det. Så da er det vel ikke noe problem. Om han vil kan han gjøre det slutt med TS og flytte ut. Jeg tror han liker litt spank spank fordi ellers hadde han sikkert flytta for lenge siden. De får vel styre med sitt. Hver sin smak sier nå jeg. Personlig ville jeg ikke spanka en mann da, men om TS vil spanke han og han aksepterer det så får det være.
Gjest det er nå meg Skrevet 8. januar 2010 #39 Skrevet 8. januar 2010 Spanking handler om frivillighet og jeg ville aldri funnet på å spanke noen som egentlig ikke ville det.
Gjest javel Skrevet 8. januar 2010 #40 Skrevet 8. januar 2010 Næmmen hellenussen-dussen-da. Kan ikke folk få lov å gjøre med livene sine som de vil da ? Jeg tvinger ingen til noen ting jeg. Men hvis de vil bo med meg må de tilpasse seg mine behov. Vil de ikke det så er det en frivillig sak. Skal liksom typen min spørre deg om lov da, til å bo her ? For det er jo åpenbart dine private moralnormer som gjelder hjemme hos meg. irritert Carina Eh, jeg trodde man ble enige om å bo sammen jeg da og at det gjerne er en gjensidighet i et forhold. Det er jo dine private moralnormer som gjelder hos deg også, du har jo bestemt at skal han bo sammen med deg så må han finne seg i å tilpasse seg dine behov. Du kan vanskelig kritisere noen for normer du selv også har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå