Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir skikkelig opphisset av å rise typen min. Egentlig liker han det ikke, men han aksepterer at jeg gjør det likevel. Noe valg har han i grunnen ikke siden jeg eier leiligheten hvor vi bor. Det er ikke snakk om noen koseklask men skikkelig bank med en badebørste. Og kun hvis han har oppført seg ille. Han har faktisk oppført seg langt bedre siden vi, det vil si jeg, begynte med dette.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 nei? om han ikke liker det, hvordan kan da du gjøre det? jeg mener.. hvordan liker du å rise din kjære som virkelig ikke liker det? så nei.. jeg syntes ikke du skal gjøre det, og heller lete etter noe som dere begge liker og tilfredstiller deres ønsker.
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror han liker det litt. Men han får mye mer ris enn han egentlig vil ha, men det må han bare akseptere. Men mest av alt tror jeg han liker at jeg bestemmer. Han protesterer ofte men må jo krype i det sure eplet til slutt. Etterpå blir han myk og lett å ha med å gjøre i en lang stund, og det er jo positivt. De fleste gutter har godt av litt bank i blant tror jeg.
Kristian Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir skikkelig opphisset av å rise typen min. Egentlig liker han det ikke, men han aksepterer at jeg gjør det likevel. Noe valg har han i grunnen ikke siden jeg eier leiligheten hvor vi bor. Det er ikke snakk om noen koseklask men skikkelig bank med en badebørste. Og kun hvis han har oppført seg ille. Han har faktisk oppført seg langt bedre siden vi, det vil si jeg, begynte med dette. Hæææ?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror han liker det litt. Men han får mye mer ris enn han egentlig vil ha, men det må han bare akseptere. Men mest av alt tror jeg han liker at jeg bestemmer. Han protesterer ofte men må jo krype i det sure eplet til slutt. Etterpå blir han myk og lett å ha med å gjøre i en lang stund, og det er jo positivt. De fleste gutter har godt av litt bank i blant tror jeg. Eh....det virker som du ikke trenger noen hjelp til problemstillingen din . Hvis du mener at det er noe han MÅ akseptere mener jeg. På meg så virker det som en tulle tråd, men hvis du liker å "bestemme" som du sier, så har jo alle sine preferanser. Jeg liker f.eks skikkelige menn, som ikke lar seg pelle på nesa.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Haha - dummeste jeg har hørt! Enten så er dette tull, eller så er du i psykisk ubalanse.
Gjest Yihaa Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror han liker det litt. Men han får mye mer ris enn han egentlig vil ha, men det må han bare akseptere. Men mest av alt tror jeg han liker at jeg bestemmer. Han protesterer ofte men må jo krype i det sure eplet til slutt. Etterpå blir han myk og lett å ha med å gjøre i en lang stund, og det er jo positivt. De fleste gutter har godt av litt bank i blant tror jeg. Ha ha! Håper du på masse sinna svar nå??? Men "må jo krype i det sure eplet til slutt".....???? Er det omtrent det samme som det kjente ordtaket å gå over den varme grøten etter vann? Små kjeler har også lokk? Fjerde hjul på vogna? Stor tue kan velte lite lass? :klø:
Gjest *Elin* Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir skikkelig opphisset av å rise typen min. Egentlig liker han det ikke, men han aksepterer at jeg gjør det likevel. Noe valg har han i grunnen ikke siden jeg eier leiligheten hvor vi bor. Det er ikke snakk om noen koseklask men skikkelig bank med en badebørste. Og kun hvis han har oppført seg ille. Han har faktisk oppført seg langt bedre siden vi, det vil si jeg, begynte med dette. "Noe valg har han i grunnen ikke siden jeg eier leiligheten hvor vi bor." Nehei? Hva slags rolle skal det spille at du eier leiligheten? Da er det bare å gjøre som du sier ellers banken du livskiten ut av ham? Hva faen er det som feiler deg da?? LIKER HAN DET IKKE, SÅ IKKE GJØR DET!! Gale kvinnfolk!!!!
Gjest Gjest_Lill_* Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Til alle dere med sinte svar: Dere tar jo ikke poenget: Dette går på dominans og seksuell opphisselse. Og ingen mann lar seg jo rise hvis han ikke selv egentlig vil.. Og hele poenget er jo at han får litt mer ris enn han egentlig vil. Der ligger jo spenningen og dominansen Mao ta ikke dette så alvorlig.. Ja, jeg tenner på spanking selv, både på å få og gi.. og slike historier som trådstarter forteller betyr ikke at vi har med en stakkars mishandlet mann å gjøre..
Gjest Sandbekken Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 AAHAHA!! Dette var humor på høyt plan.. Men seriøst, hvis dette ikke er en tulletråd så mener jeg mannen din burde komme seg vekk fra deg fortere enn han kan krype i det klissete eplesyltetøyet (tooog du an?) Dette er vold i hjemmet........
Gjest nobilian Skrevet 3. mai 2009 #11 Skrevet 3. mai 2009 Og ingen mann lar seg jo rise hvis han ikke selv egentlig vil.. *** Ingen kvinner forblir vel i voldelige forhold om de egentlig ikke vil...?
Gjest Gjest_Lill_* Skrevet 3. mai 2009 #13 Skrevet 3. mai 2009 *** Ingen kvinner forblir vel i voldelige forhold om de egentlig ikke vil...? Jeg synes den sammenligningen ikke er særlig treffende.. Vi snakker om ris på rumpa.......
Gjest Eta Carina Skrevet 3. mai 2009 #14 Skrevet 3. mai 2009 AAHAHA!! Dette var humor på høyt plan.. Men seriøst, hvis dette ikke er en tulletråd så mener jeg mannen din burde komme seg vekk fra deg fortere enn han kan krype i det klissete eplesyltetøyet (tooog du an?) Dette er vold i hjemmet........ Er ikke helt enig i at det er så veldig voldelig da. Jeg har i hvert fall ikke tenkt på det sånn før. Dessuten er det mye som ikke er frivillig sånn som skatt og skolen og militærvesenet og sånn. Det er mye verre. Dette er jo ganske uskyldig i forhold da.
Gjest Gjest_John_* Skrevet 3. mai 2009 #15 Skrevet 3. mai 2009 Hold dere fast folkens: Jeg får ris av kona mi! Men det er fordi det er sånn min legning er.. Hun blir opphisset og jeg blir opphisset, og sexen etterpå er Dessuten må hun ha en grunn for å ta meg over kneet og kneppe ned buksene mine, og dermed har det en side til husfreden også.. Men det samme gjelder for henne, hun havner også over mitt knee for en god omgang ris når det er fortjent-det samme goes for sexen etterpå.. Sånn har vi det, det passer ikke for alle-men for oss er det midt i blinken!!
grafenberg Skrevet 3. mai 2009 #16 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Altså jeg skjønner den seksuelle opphisselsen bak dominansen. Jeg personlig kan godt tenne veldig på å presse kuken min så langt nedi halsen på jenta som suger meg at hun brekker seg. Men at han ikke har noe valg fordi det er din leilighet? høres helt ille ut for min del.. Meeen, hvis jeg var han ville jeg enten: løpt så langt unna deg som overhodet mulig, eller banka deg både gul og blå! Og nei, det var ikke en seksuell anmodning! Endret 3. mai 2009 av grafenberg
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 3. mai 2009 #17 Skrevet 3. mai 2009 Jeg skjønner ikke at dette er noe å gå i bane for liksom. Det er bare snakk om litt dasking på baken. Han dauer jo ikke av det heller. Dessuten skjer det jo bare når han har gjort noe skikkelig feil. Tror egentlig han provoserer meg med vilje faktisk. noen ganger. Om det er frivillig eller ikke vet jeg ikke. Jeg presser han jo ganske mye da. Noen ganger er han lettere å overtale enn andre. Dessuten tror jeg han har godt av å tilpasse seg andre litt iblant også.
grafenberg Skrevet 3. mai 2009 #18 Skrevet 3. mai 2009 nå må jeg bare spørre. Har du tenkt å oppdra han eller være kjæresten hans?
Gjest tilfeldig Skrevet 3. mai 2009 #19 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror dette er en vanlig greie for mange jeg. Bryter man reglene eller oppfører seg trollete må man en tur over fanget, og nei det er ikke frivillig. Selvsagt innebærer det en viss konsensus i utgangspunktet, men der og da kan man ikke nekte. Uansett er det ikke snakk om verdens undergang heller, og en sår stump tåler man faktisk. Om man legger noe seksuellt i det eller ikke spiller i grunnen liten rolle. Ikke trenger det være gjensidig mellom partene heller. Hvorfor skulle det det ?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #20 Skrevet 3. mai 2009 Jeg tror dette er en vanlig greie for mange jeg. Bryter man reglene eller oppfører seg trollete må man en tur over fanget, og nei det er ikke frivillig. Selvsagt innebærer det en viss konsensus i utgangspunktet, men der og da kan man ikke nekte. Uansett er det ikke snakk om verdens undergang heller, og en sår stump tåler man faktisk. Om man legger noe seksuellt i det eller ikke spiller i grunnen liten rolle. Ikke trenger det være gjensidig mellom partene heller. Hvorfor skulle det det ? Oj..dette var nesten et "flash back" til 80`tallet... Når pastor Hans Bratterud (for dere som husker han fra oslo tv) holdt forbønn for at barna hans skulle være snille og adlyde sine foreldre. he,he Hadde du lagt til noen " halleluja" og "prise herren" innimellom ordene, så hadde det vært vanskelig å ikke tro at du var pastor .Bratterud *ler*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå