Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kunne gjerne tenkt oss et bryllup på en øy som type Mauritius/Maldivene/Seychellene osv. Jeg har kikket litt rundt på nettet men jeg håper noen kunne gitt meg noen tips til hvilke firma dere ville anbefalt meg. Siden vi vil ha sermonien på en strand er det fint om de har "bryllupspakke" hvor alt er ordnet for oss.

Fortell meg gjerne noen ord om ditt eget bryllup i utlandet også, hvis du var på en øy du vil anbefale videre :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mener å huske at en kollega valgte en slik variant. Bare de to, full pakke og alt ferdig fikset. Tror de var på Mauritius og det kostet ca 50.000.

Kjøp et bryllupsmagasin, mener å ha sett mengder av reklame for forskjellige reisemål og operatører der.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Gifteklar:)_*
Skrevet

Vi skal gifte oss på Aruba i karibien 26.september 09. Har alltid drømt om enkelt strandbryllup:) Det blir bare meg og min forlovede, solnedgang og sand mellom tærne :yvonne:

Vi fant et hotell vi likte kjempe godt. Bestilte dette, samt rutefly gjennom ving. Hotellet har egen bryllupsplanlegger som hjelper til med det meste. Hotellet har også forskjellige "bryllupspakker" som vi kunne velge mellom:)

Det kan være lurt å sjekke opp om bryllupet godkjennes i Norge etter hjemkomst. Maldivene er et muslimsk land og for å bli "orntli" gift må dere derfor gifte dere i Norge i tillegg, enten før eller etter turen til Maldivene.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg verken gifta meg, eller vært på de nevnte steder.

Men hvorfor betale noen for å gjøre en jobb du kan fikse selv på like lang tid?

Bryllupet i seg selv, ville jeg kanskje overlatt til noen med peiling..

Skrevet

Wikstrøms reiser og Paradisreiser er gode reiseoperatører til de stedene du nevner. Vi var på bryllupsreise med Paradisreiser til Mauritius, og har bare gode erfaringer med de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...