Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor lenge er det normalt å ha en pulevenn? Kan et slikt forhold pågå over år (snakker om til og fra i 10 år) uten at det er noe mer bak? Er snakk om en som helst tar kontakt i fylla, gjerne kl 2.30 og vil komme på besøk. Snakkes dann og vann på msn, og da blir det som regel flørting og hinting om sex. Jeg innrømmer at jeg har følelser for han, og dermed har jeg ikke tatt kontakt med han i senere tid. Vi traff hverandre sist i november, og har snakket lite siden. Natt til torsdag ringte han fra en uteplass. Tror ikke han hørte at jeg svarte, og vi ble brutt. (Hørte bare at han snakket med noen.) Greia er at han ringte med skjult nr! Det har han aldri hatt før. I kveld fikk jeg sms fra han i 22.30 tiden, og han lurte på om jeg skulle ut. Snakket litt fram og tilbake i ca 30 min. Vet at han ikke er så veldig glad i sms, og det merkes på mld. Stort sett ja, nei, vet ikke, selv om det er han som har startet det hele. Etter så lang tid har jeg jo ikke så store forhåpninger for at det blir noe mer, særlig ikke etter så lang tid. Men lurer jo på hva han driver på med. Han har gitt uttrykk for at han har hatt følelser for meg tidligere, men det har liksom ikke blitt oss to. Så jeg lurer vel mest på hvor lenge slike ting forgår. Trodde ikke at pulevenner hodt det gående i årevis bare pga sex. For såååå god i senga tror jeg ikke at jeg er. Er vel helst rødvinen som har gått til hodet på meg Ikke bra å sitte slik og gruble i mitt eget selskap. Ble bare litt frustrert siden jeg trodde jeg var over han og at han hadde mistet interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå