Gå til innhold

Snart helg!:)

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphina
Skrevet

Nå er det snart helg, hvertfall for meg, 1 1/5 time igjen hvis jeg ikke får sniket meg hjem før da.

Hva skal DU i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bare slappe av av og kose meg i sola jeg (forhåpentligvis.) Og ikke nok med at det er helg, det er også 14 dagers ferie for min del. :) Kan nesten ikke vente!

God helg til Silje og alle andre KG'ere!

Jennifer

Gjest gjest1
Skrevet

Denne helgen markerer at halve ferien min er gått..... :cry:

Jeg skal gjøre ingen ting, bare fortsette og kose meg å slappe av. kanskje jeg burde ta fram boken jeg begynte å skrive på i fjor sommer, og bruke mine to siste ferieuker til å komme litt lenger på den.. tiden strekker jo bare ikke til når man er nødt til å gå i full jobb for å brødfø tre svære unger... all tiden min går jo bort i å skaffe mat på bordet og beholde taket over hodet... what a rat race...

Gjest lmari
Skrevet

God helg til alle sammen!

Godt at det er noen andre enn meg som starter en sånn tråd - jeg har gjort det to fredager på rad nå!!

Jeg skal hjem til hjembygda - ut av hovedstaden og vekk fra varme asfaltgater og klamme, små bygårdsleiligheter. JIPPI!! Skal ligge på verandaen og kooooose meg - slappe og av og være sammen med noen venner. Gleder meg!

Skrevet

God helg fra meg og, jeg skal forberede meg til intervju tirsdag..... :o og ellers slappe av og helst ikke finne paa saa mye sprell....!!!

:briller: Haaper paa sol og varme :briller:

Skrevet

:-? vi skal til slekt-møte....blir masse folk vi ikke kjenner,håper jeg kan slapp av litt og...

Gjest Dolphina
Skrevet

God helg til deg også Jennifer (og ferie) og alle andre! :)

Jeg skal på strandfest i kveld og drar på hyttetur i Østfold i morgen.

Gleder meg til å komme litt unna og slappe av før en ny uke starter!

Huff 2 uker til ferie... :cry:

Gjest Chica i.i.
Skrevet

Ferdig på jobb om 10 minutt:) Da blir det å komme seg hjem(forhåpentligvis før regnet begynner, det tordner godt ute nå!), dusje og slappe av før jeg skal på fest sammen kjæresten min ikveld. Resten av helga er avhengig av været, blir det bra blir det båtliv og hyttetur, blir det dårlig blir det rolig byhelg. Uansett, skal bli godt med helg!

Skrevet

Jeg og kjæresten min skal besøke noen venner av oss i kveld. I morgen skal vi slappe av og søndag skal det vaskes :D

Skrevet

Hvis det blir finvær i helga skal jeg ligge på stranda HELE lørdag... kanskje gå på byen om kvelden. slappe av.

Og i kveld skal jeg spille rollespill! (Sånn med terninger og papir og fantasi, for de uinnvidde.) Jippi!

Skrevet

Helga skal jeg bare slappe av og kose meg ute i solen.Hvis det blir kjempe fint vær drar vi på stranden.Det eneste som må gjøres er å klippe plenen og luke litt.Men dette koser jeg meg med på kvelden, etter solen er gått ned.

God helg til alle :)

Skrevet

Skal bruke helgen på å grue meg til å gå på jobb på mandag....

Skrevet

Skal pakke i kveld, drar til Köbenhavn for å møte min kjære i morgen formiddag! Gleder meg! 2 uker ferie venter...! God helg til dere alle!

Dina :P

Skrevet

Denne helgen er gubben og guttungen bortreist, så mor og lillemor er alene hjemme. I morgen feirer lillemor 4 år og vi skal ha besøk, så nå baker vi. (Egentlig)

Etter besøket skal ungene til svigis og mor skal være alene til søndag. Den anledningen feires med en real jentefest i morgen kveld!

Søndag skal brukes i hagen til svigis med bading og grilling, hvis jeg ikke er for dårlig da :roll::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...