FireFairy Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Husker at vi kjøpte en for noen år siden som funka knallbra. I år har jeg lett, men har ikke funnet noen på verken hageforretninger, vanlige butikker eller noe annet. Hvor kan jeg lete og finne en som er bra? Vi har en del edderkopper ute på terrassen, og det er ikke noe særlig når store, tjukke sitter og henger rett over hodet ditt. Jeg kunne tenkt meg og få de bort
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Kjøpte en "Bayer garden" (?) maurspray, og den er supereffektiv mot de enorme, grusomme og diiiiigre edderkoppene som har herjet rundt huset vårt. Spray der du pleier og se dem, og når de kommer noe senere, så kreperer de! Kjøpt på plantasjen, blå flaske. Har nesten utryddet edderkoppene her i løpet av de to siste årene... (i alle fall de store!)
Gjest Gjest_Betima_* Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hei! På Felleskjøpet får du kjøpt en spray som heter 810. Den er helt fantastisk!
Gjest _Leela_ Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Mulig det er den samme som gjest ovenfor foreslår, men Trinol 810 fungerer iallefall her i huset. Den har blitt min redning. Har sett den til salgs på Jernia og Byggmakker her i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå