Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tihi
Skrevet

Jeg og en jente har hatt et godt øye til hverandre en stund, og jeg har vel en ganske god anelse om at hun liker meg. Vi har ikke snakket noe særlig, men en del lange blikk og noen smil har det blitt.

Uansett virker det ikke som om hun har noen hemningen når det gjelder å flørte/holde på med andre i klassen (høgskolenivå dette, så ganske store klasser), ting som å sitte på fanget og danse tett på andre gutter og sikkert mer, hvem vet.

Jeg er ikke veldig interessert i å være nummer x i rekken av gutter hun har vært innom, så det er greit å høre litt tilbakemeldinger fra dere jenter om hvor dere mener grensa går når man har øynene oppe for noen andre. Er det greit å ha kysse/ha sex med andre før man kommer til date-steget, eller ville dere begrenset aktiviteten og se om det var muligheter?

Supersøt jente, men en av de tingene som frister meg mest med en kjæreste er å vite at man er helt spesiell i vedkommendes øyne.

Cheerio.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturligvis kan man flørte, kline og pule så mye man vil med hvem man vil så lenge man ikke har forpliktelser. Men de aller fleste begrenser intim aktivitet med andre dersom den man er interessert i er i nærheten.

Gjest Gjest
Skrevet

Om en mann liker en kvinne tar han kontakt, ringer henne og vil være sammen med henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du skal vinne denne jenta tror jeg du må ta kontakt om du ikkje har gjort det da. Jeg har vært i samme situasjon og er på en måte i den enda. Jeg opplever at noen trenger bekreftelse før de tør å ta neste steget, altså å vise at hun er interrisert. Jeg har fått veldig mange blikk xD, det var først etter at jeg tok et inisativ som sa at jeg vil bli bedre kjent med deg at det skjedde noe på denne fronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...