Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Har ett barn med en mann som prøver å kontrollere meg. Alt skal gå etter hans pipe hvis ikke slenger han meg full i drit. Han er en flott far for barnet vårt, han har derfor hovedomsorg ( da slipper jeg trusler og ev rettsak, 50 prosent hit og dit er ikke bra for barnet ) Jeg gjør alt for å unngå bråk, samarbeider, stiller opp for å hjelpe til hvis han ringer etc. Han har en ny samboer, en grei og fornuftig dame som jeg liker godt, han har venner og en god jobb, ser ingen grunn til at han skal plage meg mer. Likevel, i dag ringer han for å høre om jeg er på byen? noe jeg ikke er, ser ikke helt visten med å gi en status rapport til ham, men han sjekker meg innimellom. Hadde jeg ikke hatt ett barn med denne mannen så hadde jeg aldri hatt kontakt med ham. Synes det er belastende når han ringer, skal vite hvor jeg er etc. Hva feiler det slike mennesker egentlig, jeg gjør alt bare for å få fred.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Så lenge du "gjør alt" for å få fred så tillater du samtidig at han kontrollerer deg. ser du hvor jeg vil? Han har ikke respekt for deg som menneske, han vet at han kan slippe unna med å være en drittsekk ovenfor deg. Du har rett og slett gitt fra deg "makta" di til han. Han har ingenting med hvor du er, hva du gjør og hvorfor du gjør det. Absolutt ingenting! Jeg ble helt satt ut når du skriver at du gikk med på å la han få hovedomsorg fordi du ikke ville ha rettssak m.v Er ikke du like egnet til å ta deg av barna? Har du "gitt fra deg" ungene til han for å få fred i stua? Kan garantere deg at en person som kontrollerer deg også kontrollerer andre rundt seg. Sikkert både ny samboer pluss ungene. Ta tilbake det som er ditt. Selvrespekten din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå