Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Sitter og ser på dette solpudderet fra The Body Shop. Vil dere si at farge 01 har rød eller gulaktig undertone? Er det noen som ellers har erfaringer med dette pudderet?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Ikke kast bort penger på sånn billig dritt hvor du ikke aner hva du får. Legg litt penger i ordentlig makeup, så blir du og huden din straks mye gladere. Chanel har et veldig fint solpudder.
Miel Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg brukte solpudder fra Chanel tidligere, men bruker nå det fra Body Shop som det er snakk om her. Synes faktisk det er bedre enn Chanel (som jeg ble litt tørr i huden av). 01 går nok mer mot rød/rosa enn gul. Det passer fint til lys hud og er uten skimmer.
Gjest Gjest_isa_* Skrevet 6. mai 2009 #4 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Jeg jobber med hudpleie og kan komme med noen anbefalinger. Jeg har kjøpt det du viser til fra Body Shop, fargen er ganske oransje og pudderet lukter veldig vondt (!). Har prøvd pudder fra body shop tidligere som har funket bra, men de pudderkornene er for løse, i motsetning til Chanel eller andre merker som har høyere massetetthet (drøye). Jeg kan anbefale et supert solpudder fra Guerlain som heter Teracotta (blondes eller brunettes) helst brunettes, med ulike nyanser, super farge og litt skimmer. Ellers så kan du stikke innom Glasmagasinet i Oslo, der MAC har supre solpudre til en veldig god pris! De ansatte der hjelper der til å finne en perfekt farge. Lykke til!
Gjest Gjest_isa_* Skrevet 6. mai 2009 #5 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hei, glemte å legge ved linken til Guerlain sitt pudder. Fargen BRUNETTES er veldig fin. Sjekk det ut! http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P136300 Endret 7. mai 2009 av Furstina
Pialill Skrevet 6. mai 2009 #6 Skrevet 6. mai 2009 Hei, glemte å legge ved linken til Guerlain sitt pudder. Fargen BRUNETTES er veldig fin. Sjekk det ut! Jeg bruker Guerlain sitt solpudder og jeg det! Jeg bruker fargetonen 01 blondes da, men jeg er veldig lys i huden... Det er litt dyrt, men det varer i evigheter. Jeg har hatt mitt i godt over et år nå, og har fremdeles ikke brukt mer enn halvparten. Med unntak av et par av vintermånedene bruker jeg det hver dag=) og jeg blir aldri orange, men ser alltid lett solbrun ut med glød=) Jeg høres nok ut som en salgsperson , men måtte bare få frem hvor mye jeg elsker dette solpudderet:D
Megana Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Body shop er vel ikke billig drit? Hva synes folket om solpudderet fra IsaDora sammenliknet med det fra Guerlain/Chanel?
Sunshine Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Jeg bruker også Guerlain bronzer, men jeg bruker dette. Jeg brukte det som det linkes til over her før, men jeg synes det var altfor mye shimmer i det og valgte derfor å bytte.
Corrazy Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Har nylig kjøpt the body shops solpudder i 04. Er så langt fornøyd med holdbarhet, kjenner ingen lukt, fin farge. MEN det er ganske grovkornet i forhold til det jeg er vant med. Jeg er så langt ikke misfornøyd med resultatet, men kommer neppe til å kjøpe dette igjen.
En som vet Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Jeg er veldig fornøyd med solpudderet til body shop! Synes ikke det lukter noe??? Liker også veldig godt at det er matt, så ser det naturlig ut om dagen. Vet derimot at 02 har litt skimmer i seg. Jeg har den i 01. Synes at den legger seg jevnt, noe som selvfølgelig er veldig viktig når det gjelder bronsepudder!
desert_rose Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Body shop er vel ikke billig drit? Hva synes folket om solpudderet fra IsaDora sammenliknet med det fra Guerlain/Chanel? Jeg elsker det gigantiske solpudderet fra Isadora som du i disse dager får på Cubus butikker.. Det blir ikke orange/rødt/gult whatever, men gir en herlig naturlig glød og smelter fint inn i huden. Vet at mange er fornøyd med bronzeren fra Body Shop (den nye innpakkningen/formulaen som er i gull) Tror heller ikke det stinker?? Vurderer å kjøpe det. elsker bronzere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå