Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jeg var inne på hotmailen min, så kom hunden og la seg oppå tastaturet, og tydeligvis kom borti noen knapper. Hver gang jeg går inn på hotmailen min, så plutselig blir siden pitteliten. Skriften blir knøtta liten. Jeg kjenner jo hotmalen så vet hvor det står "inboks" osv, og når jeg trykker der, da kommer det tilbake til normal skrift igjen. Men så skifter den over til pitteliten igjen.. Noen som har peil?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg var inne på hotmailen min, så kom hunden og la seg oppå tastaturet, og tydeligvis kom borti noen knapper. Hver gang jeg går inn på hotmailen min, så plutselig blir siden pitteliten. Skriften blir knøtta liten. Jeg kjenner jo hotmalen så vet hvor det står "inboks" osv, og når jeg trykker der, da kommer det tilbake til normal skrift igjen. Men så skifter den over til pitteliten igjen.. Noen som har peil? hold nede ctrl og +
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 hold nede ctrl og + Niiice! Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå