Mermaid Blues Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjøpte Velvet Touch hårfjerningspapir på helsekosten og testet det ut i går. For de som ikke kjenner produktet er det på en måte som et slags "sandpapir" som sliper vekk hårene og samtidig fjerner død hud. Det funket innmari bra synes jeg, fikk glattere legger enn jeg noensinne har hatt. Men i dag synes jeg huden virker litt småirritert - ikke rød eller noe, men litt tørr og "nuppete". Det klør ikke, men det er liksom ikke like superglatt som i går. Er dette fordi huden min trenger å venne seg til den nye behandlingen, eller har jeg gjort det for hardt eller mye? Noen erfaringer? Synes produktet virker genialt, men kjedelig hvis det bare varer en dag før huden blir "rar" :gjeiper:
Pinheiro Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjøpte Velvet Touch hårfjerningspapir på helsekosten og testet det ut i går. For de som ikke kjenner produktet er det på en måte som et slags "sandpapir" som sliper vekk hårene og samtidig fjerner død hud. Det funket innmari bra synes jeg, fikk glattere legger enn jeg noensinne har hatt. Men i dag synes jeg huden virker litt småirritert - ikke rød eller noe, men litt tørr og "nuppete". Det klør ikke, men det er liksom ikke like superglatt som i går. Er dette fordi huden min trenger å venne seg til den nye behandlingen, eller har jeg gjort det for hardt eller mye? Noen erfaringer? Synes produktet virker genialt, men kjedelig hvis det bare varer en dag før huden blir "rar" :gjeiper: Jeg har aldri prøvd eller hørt om det, så kanskje jeg skal prøve det ut hørtes ikke så veldig dumt ut det der :-p jeg vet ikke hvorfor huden din ble sånn, men kanskje det bare var uvant for huden ellernoe, ikke vet jeg
Gjest hyggelig Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Jeg prøvde det ifjor og ble litt rød og øm på leggene etter noen timer. Husker ikke helt andre plager, men husker at jeg aldri kjøpte meg flere pakker "sandpapir", så helt vellykka var det nok ikke. Synd, for det var jo så enkelt å fjerne hår på den måten..
Gjest Sandbekken Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Var det vondt å bruke det? hva kosta en pakke? og var det nok til begge leggene??
Gjest Eurodice Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjøpte Velvet Touch hårfjerningspapir på helsekosten og testet det ut i går. For de som ikke kjenner produktet er det på en måte som et slags "sandpapir" som sliper vekk hårene og samtidig fjerner død hud. Det funket innmari bra synes jeg, fikk glattere legger enn jeg noensinne har hatt. Men i dag synes jeg huden virker litt småirritert - ikke rød eller noe, men litt tørr og "nuppete". Det klør ikke, men det er liksom ikke like superglatt som i går. Er dette fordi huden min trenger å venne seg til den nye behandlingen, eller har jeg gjort det for hardt eller mye? Noen erfaringer? Synes produktet virker genialt, men kjedelig hvis det bare varer en dag før huden blir "rar" :gjeiper: Jeg har ingen kjennskap til dette produktet. Men jeg lurer på en ting, smurte du bena dine med bodylotion eller noe etterpå, da? Hvis ikke kan det være derfor huden er irritert nå.
Gjest pastapasta Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjøpte Velvet Touch hårfjerningspapir på helsekosten og testet det ut i går. For de som ikke kjenner produktet er det på en måte som et slags "sandpapir" som sliper vekk hårene og samtidig fjerner død hud. Det funket innmari bra synes jeg, fikk glattere legger enn jeg noensinne har hatt. Men i dag synes jeg huden virker litt småirritert - ikke rød eller noe, men litt tørr og "nuppete". Det klør ikke, men det er liksom ikke like superglatt som i går. Er dette fordi huden min trenger å venne seg til den nye behandlingen, eller har jeg gjort det for hardt eller mye? Noen erfaringer? Synes produktet virker genialt, men kjedelig hvis det bare varer en dag før huden blir "rar" :gjeiper: Jeg brukte noe tilsvarende (forhåpentligvis en forløper til) dette på starten av 90-tallet. Etter få runder ble huden min temmelig ødelagt, den fikk røde prikker som var der i flere år. Så vær forsiktig!!!
Gjest pastapasta Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Jeg brukte noe tilsvarende (forhåpentligvis en forløper til) dette på starten av 90-tallet. Etter få runder ble huden min temmelig ødelagt, den fikk røde prikker som var der i flere år. Så vær forsiktig!!! ...og bodylotion hjalp ikke. Det var som om flere hudlag øverst var skrapet av og ikke kunne regenereres.
Gjest farge Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Hei. jeg har brukt dette selv,fikk ikke nå problemer med dette. Regner med fresten det var velvet touch du brukte,de har vist gått konk nå,bare til informasjon
Hilde Christina Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Off, prøvde Velvet Touch for noen år tilbake fordi det skulle være så fantastisk og uansett hvordan jeg gjorde det fikk jeg sår på leggene. Ikke litt irritasjon, men direkte sår. Ville vært forsiktig var jeg deg, har til nå ikke hørt om noen som har hatt 100% suksess med det produktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå