Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Hvordan blir gruppelivsforsikring og ulykkesforsikring som er betalt av arbeidsgiver, beregnet for hver ansatt?

Er det et fastsatt beløp pr ansatt pr måned eller år, eller kan beløpene som blir spesifisert på lønnsslippene variere gjennom året?

Takk for svar!

Trine

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Med avsatt antat jeg du mener for skatt? Hos meg trekkes jeg for premien bedriften betaler hver måned, men tipper det er enkelte mindre bedrifter som kun gjør dette årlig..

Det kan vel variere fra måned til måned dersom noe er glemt trukket tidligere el.l, men så lenge forsikringssummen er den samme skal beløpet være det samme.

Bedriften får oppgitt premie per person som den innberetter på hver enkelt ansatt.

Håper dette var klart.

Gjest Gjest
Skrevet

Så forsikringstilbyder, feks KLP, melder fra til bedriftene hva de aktuelle beløpene er hvert år?

Eller får bedriften en faktura, og beregner ut fra den hvilket beløp som skal innberettetes?

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...