Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente22_*
Skrevet

Hva er ditt beste tips for volum i håret?

Kom gjerne med hvilke merker du bruker på shampo, skum osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Catzy hårskum, lar håret (utenom luggen) lufttørke. Så tuperer jeg lett øverst og sprayer med catzy hårspray. Jeg "dytter" opp håret og rusker fingrene gjennom det mens jeg sprayer om du skjønner :)

Må bare legge til at det håret som lufttørkes blir IKKE børstet.

Endret av Ms.Blaise
Skrevet

Jeg anbefaler Schwarzkopf Osis, liten rød ting. Den er super pra. Det er slangs pudder du strør i håret, eller der du vil ha volum så gnir du og lager den sveisen du vil ha. Så funker det fett. Den koster rundt 170 kr, og verdt alle pengene. Syns nå jeg :)

Skrevet
Jeg anbefaler Schwarzkopf Osis, liten rød ting. Den er super pra. Det er slangs pudder du strør i håret, eller der du vil ha volum så gnir du og lager den sveisen du vil ha. Så funker det fett. Den koster rundt 170 kr, og verdt alle pengene. Syns nå jeg :)

Hmmm..Nå ble jeg nyskjerrig nok til at jeg kanskje drar å kjøper den. Men blir ikke håret fett og ekkelt da? ?

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har prøvd osis dustit og syntes det fuka kjempa bra! men etter ca 2 sekund la håret seg fett og tungt rundt ansiktet.. :( jeg har glatt og stritt hår fra før, veninna mi har krøller, og når hun bruker den får hun LØVEMANKE! tror det har noe med hårtypen å gjøre, osis pass ikke for meg.. :(

Gjest Gjest_nikita21_*
Skrevet

Hei, jeg har Osis Dust it og Redken Body Full shampo, som er en volum shampo. Osis bruker jeg ca ALDRI, håret føles bare fett og klissete og den sitter lenge i håret, selv om du vasker det, var ikke så imponert jeg. Men shampoen er knallgod, anbefales:)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg er fan av osis dust it,men for dere som syntes håret blir fett prøv chalk-pulveret...det er samme greia,men har hørt flere som foretrekker den for håret blir ikke så fett....

ellers ville jeg anbefale backcomb in a bottle fra sexyhair....spraye den inne med røttene så får man alt det volumet man måtte ønske å litt til....:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har veldig glatt hår som lett blir flatt, men hvis jeg har i litt saltvannspray (bruker fra High Hair) i fuktig hår og føner etterpå så blir det supert. Saltvannsprayen gir volum uten å tynge eller fette. Om det faller litt ned så bare gnikker jeg lett med fingetuppene mot hårrøttene, og det blir straks mer volum.

Må nevne at jeg har en relativt kort bob (like nedfor ørene).

Bruker ikke spray, gele, skum eller annet. Shampo; Redken blåshampo, Dermalogica balsam.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Ja, saltvannspray funker kjempe bra! blir kult om du vil ha den strand looken :)

ellers så kan jeg nevne at jeg søkte litt på youtube faktisk, og der har de mange bra videoer av folk som viser hvordan de lager volum.. Genialt!!

Her er noen linker:

Styling av langt hår (ps; syntes den sangen i videoen var ganske kul :P)

Volum ved tupering

Endret av Sandbekken
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg brukte Matrix curl.life sjampo og balsam for å få volum i håret.

Med den fikk jeg masse fall, også lukter den så godt.

Du kan få tak i den på Strawberrynet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sebastian Body Double Thickefy Styler er veldig bra. 4-6 doser og føn håret opp ned.

Skrevet

Schwarzkopf Osis dust it, Tigi catwalk root boost og KMS sea salt spray funker alle veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...