Gå til innhold

For gammel for piercing i navlen?

Smilla78

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på piercing i navlen, men er jeg for gammel? Det er jo så mange fjortiser som har det... Jeg fyller 25 år i september og har hatt lyst på navlepietrcing noen år. Det å ha piercing gir også motivasjon til å trene magen! Vil ikke vise frem en dvask mage med kosehåndtak!! Men syns dere navlepiercing er fjortis? Lar ikke andre påvirke mine valg, men er bare nysgjerrig på hva dere syns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes ikke du er for gammel!

Gjorde det selv da jeg var 24 - det er noen år siden nå, så ringen er ute for min del. Synes ikke det passer seg når man har passert 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Bare gjør det!

Drit i om noen setter en usynlig aldersgrense for deg.

Hvis du har lyst, gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du er ikke for gammel. Selv om navelpiercing har fått et fjortisstempel, betyr ikke det at jenter som er litt eldre ikke kler det minst like godt!

Har du lyst, har du lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ikke for gammel! Jeg piercet navlen da jeg var 28 år. Nå er jeg 34 , og har fortsatt en diskret og fin navlepynt. Syns det er helt uproblematisk å være over 30 og ha navlepiercing, så lenge man har kropp til det! :briller:

Dina :P b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kajsa-krabat

Syntes ikke du er for gammel, selv 22 og har lyst.....SKAL ta før sommeren er over. Men du som sier "man kan ha det hvis man har kropp til det..?????" Hva mener du med kropp til det?? Hvem har i såfall kropp til det og hvem ikke? Kanskje jeg ikke har det akkurat da det ikke er lenge siden min førstefødte kom til, men jeg tar det ikke for å gå rundt å blotte meg og vise meg fram, tar det fordi jeg syntes det er fint....selv om magen ikke er slik den var da jeg var 14..... Jaja, smak og behag. Alle gjør det vel til sitt bruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajsa-karbat skrev

Men du som sier "man kan ha det hvis man har kropp til det..?????" Hva mener du med kropp til det?? Hvem har i såfall kropp til det og hvem ikke? Kanskje jeg ikke har det akkurat da det ikke er lenge siden min førstefødte kom til, men jeg tar det ikke for å gå rundt å blotte meg og vise meg fram, tar det fordi jeg syntes det er fint....selv om magen ikke er slik den var da jeg var 14..... Jaja, smak og behag. Alle gjør det vel til sitt bruk...

Jeg mener at det er penest med en navle piercing dersom man er sånn noenlunde slank, smak og behag selvfølgelig! Jeg piercet navlen da barn nummer 2 var 5 måneder. Det var i slutten av mars det året, og jeg syntes det var en fin motivasjon til å få trimmet magen litt, så jeg kunne gå med korte topper o.l. Nå er jeg 34, og bruker sjelden kort-korte topper, selv om jeg er slank og har navlepiercing. Jeg beholder den fordi jeg føler det har blitt en del av meg, og fordi jeg syns det er dekorativt og fint. Guttene mine på 6 og 9 år er kjempestolt over at mamma har et sånt fint smykke på magen... :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel få orden på ørene dine før du går og stikker hull andre steder på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke vise frem en dvask mage med kosehåndtak!!

Dette assosierte jeg av en eller annen grunn med hytte, peis, rødvin og saueskinn. Vet ikke helt hvorfor, da.

Når ble 25 år gammelt? Kan ikke helt se problemet med at noen på 50 tar hull i navlen heller, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starfish; hvem kombinerer tanken på naken hud med sex???? Rent bortsett fra at sex og naken hud ofte hører sammen...! Men det har jo INGENTING med navlepiercing å gjøre da....!!!!!!!!

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er langt i fra gammel! Jeg er MYE eldre enn deg, har det, og har bare fått positive tilbakemeldinger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...