Pinheiro Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg er 18 år, 162 cm høy. For å ha det klart. Jeg bodde med kjæresten min ifjor da jeg gikk på skole, en time vekk fra mammas hus. Som dere vet er ikke vi ungdommer så flinke til å tilbrede egen mat. Noen få dager, men det er få. Jeg levde på bare usunn mat, og jeg følte jeg måtte ha sjokolade potetgull hver dag. Og jeg satt bare forran pcen og tven. Jeg kjente at kiloene steg på. Fra M strs i bokser ( 36-38 ) Til XL - L ( 40 ). Det var til og med en periode jeg trodde jeg var gravid, for jeg følte meg så stor. Jeg veide til vanlig 63, men det visste seg at jeg var oppi 70. Etter skole slutt, og det ikke funket mer, flyttet jeg hjem til mor. Etter litt over 2-3 mnd hjemme hos mor merket jeg forskjell, jeg var ikke så trøtt lenger, og fikk mer energi. Plutselig var L boksene altfor store Og jeg måtte ned til strs 38 / M i bukser. Mage beltene detter ned, og dette var uten trening! Nå har jeg mer motivasjon, og jogger av å til, spiser sjeldent sjokolade/ godis. Jeg fikk sjokk da jeg veide meg for da var jeg nedi 62, uten og prøve. Nå er jeg mer obs på hva jeg spiser. Sjeldent brus og godt, og er stadig ute og går en tur, ville bare dele min lille historie med dere. Jeg har ikke hint til motivasjon for dere, men tenk på hva du spiser før du åpner munnen. og noe som også hjelper er og sette inn sanger som du liker og får deg glad på mobilen eller mp3 spiller, og høre på de når du jogger/ eller går en tur Del gjerne din/ deres historie Endret 2. mai 2009 av Pinheiro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå