Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Skal registrere meg på ei side som krever betaling i gjennom nettbilling. Jeg har fylt ut alt jeg skal fylle ut og trykker, men det kommer opp feilmeldinger. Jeg må skrive noe på state, og det på kun to bokstaver. Har prøvd NO, men det går ikke og har også valgt non us som man må men også skrive. Noen som vet hva jeg skal skrive på state?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Har også prøvd å ikke skrive noe der, men det går heller ikke.
Xtend Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Skal registrere meg på ei side som krever betaling i gjennom nettbilling. Jeg har fylt ut alt jeg skal fylle ut og trykker, men det kommer opp feilmeldinger. Jeg må skrive noe på state, og det på kun to bokstaver. Har prøvd NO, men det går ikke og har også valgt non us som man må men også skrive. Noen som vet hva jeg skal skrive på state? Prøv NA for Not Applicable
Kamikatze Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Eller "Non US" På enkelte forsvinner lista over stater når du går inn i rubrikken for land, og endrer dette til annet enn USA. Hvis ikke, må du finlese vilkårene. Det er for eksempel ikke alle som driver med netthandel i USA, som leverer utenlands. En e-post kan sikkert avklare uklarheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå