FireFairy Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Noen som har bestilt i farge ivory? Hvordan var den? Har sett meg ut en kjole og den var veldig fin på bilde, ser nesten hvit ut, og kinadama sa at den var ivory på bilde. Men jeg husker jeg leste om ei her på forumet som bestilte ivory og fikk en mer "gul" kjole. Noen fler som har bestilt ivory?
lost_bird Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Noen som har bestilt i farge ivory? Hvordan var den? Har sett meg ut en kjole og den var veldig fin på bilde, ser nesten hvit ut, og kinadama sa at den var ivory på bilde. Men jeg husker jeg leste om ei her på forumet som bestilte ivory og fikk en mer "gul" kjole. Noen fler som har bestilt ivory? Jeg har bestilt ivory! Men ennå noen uker igjen før jeg får den.. Bestilte for ca 2 uker siden! *spent*
Spatula Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg har bestilt tre i Ivory, alle tre var "eggeskallhvite/Elfenbenshvite" i fargen. Jeg har en kjole i chiffon, en i taft og den andre i silke. Veldig fornøyd med fargen Men det kan jo være forskjellig fra selger til selger, og om de bruker syntetiske stoffer.. Billig materiale kan vel lett se gult ut... Edit: ser du skal gifte deg neste måned, da har du litt dårlig tid - siden det er høysessong på kjoler nå. Du må i såfall forklare til selger at du trenger den veldig fort. Hvis du kjøper fra Ebay det tok 9 uker fra jeg bestilte til jeg hadde kjolen med nr 2. nr 3 tok 5 uker. Endret 2. mai 2009 av Agnethe
FireFairy Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har bestilt tre i Ivory, alle tre var "eggeskallhvite/Elfenbenshvite" i fargen. Jeg har en kjole i chiffon, en i taft og den andre i silke. Veldig fornøyd med fargen Men det kan jo være forskjellig fra selger til selger, og om de bruker syntetiske stoffer.. Billig materiale kan vel lett se gult ut... Edit: ser du skal gifte deg neste måned, da har du litt dårlig tid - siden det er høysessong på kjoler nå. Du må i såfall forklare til selger at du trenger den veldig fort. Hvis du kjøper fra Ebay det tok 9 uker fra jeg bestilte til jeg hadde kjolen med nr 2. nr 3 tok 5 uker. Var redd den var litt gul da, men jeg har bestilt i hvit, sånn for å være helt sikker. Egentlig ikke den fargen jeg tenkte, men da er jeg i alle fall sikker på å få en kjole jeg er fornøyd med. Jeg har nok allerede før jeg bestilte kjolen forvisset meg om at hun kan sy den fort til meg, og det var ikke noe problem sa hun, så jeg har den innen 4 uker. Ellers tror jeg ikke jeg hadde tort å bestille, men ellers takk for tipset
krillan Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Hei Ivory er det som er anbefalt av nordiske kvinner bør bruke i stede for hvit, da ivory kler oss bedre. Men jeg mener at det er jo veldig inviduelt. I brudesalonger er som regel nesten alle kjolene i farge Ivory nettopp av denne grunn i Norge Min kjole er hvit med litt Ivory også i pynten.
leandra Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har nettopp fått kjolen min fra Ebay, bestilte i ivory. Den er ikke gul i det hele tatt, mer eggeskallfarget.
leirbål Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har nettopp fått kjolen min fra Ebay, bestilte i ivory. Den er ikke gul i det hele tatt, mer eggeskallfarget. Gratulerer med flott kjole. Kan vi få se et bilde? Blir så nysgjerrig.
leandra Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Kjolen: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting
MiAmore83 Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Jeg bestilte Ivory på min E-bay kjole og både kjolen og fargen er nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå