Gjest Christabelle Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har krøllete, frizzy og tørt hår. Jeg liker Redken, og har brukt Real Control, som nå er tom. Jeg skal kjøpe ny, men hvilken serie gir egentlig mest fukt? Det er jo en jungel der ute =(
nikita21 Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har krøllete, frizzy og tørt hår. Jeg liker Redken, og har brukt Real Control, som nå er tom. Jeg skal kjøpe ny, men hvilken serie gir egentlig mest fukt? Det er jo en jungel der ute =( Kanskje All Soft eller Smooth Down, men lurest er å høre med frisøren hva som passer akkurat ditt hår:)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 litt enig med den over her i forhold til ditt hår,men den som gir mest fukt er clear moisture(den lyseblå flaska...)
Gjest Christabelle Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Tusen takk for svar, jenter Men frisøren min fører ikke Redken, og jeg føler at jeg ikke kan spørre om det Kanskje jeg prøver Clear Moisture da? Æsj, jeg synes Redken har for mange serier, det er umulig å velge hvis en ikke har hatt kurs. Kan det bli helt feil for håret mitt hvis jeg velger "feil"? Jeg mener; hva er det verste som kan skje? Kan jeg begynne å flasse? Kan håret bli fett? Jeg synes at håret mitt er i den tilstanden halve sortimentet passer for: blondt, kjemisk behandlet, tørt, krøllete, UV-bestrålt, frizzy, uncontrollable og tykt.
Stellia Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Er det ikke All Soft da? Clear Moisture trodde jeg var beregnet på normalt/litt tørt hår. Endret 3. mai 2009 av Stellia
Honesty Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Er det ikke All Soft da? Clear Moisture trodde jeg var beregnet på normalt/litt tørt hår. All Soft er den mest fuktgivende serien.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Kansje Smooth Down vil passe ditt hår best, den er vel beregnet på din hårtype. Vet ikke helt om Soft Ends finnes enda, men den anbefaler jeg i allefall!
Luckyme Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har brukt control serien, smooth down, og ett par andre fra Redken, og etter min mening er All soft den beste på fuktighet. Generelt den beste fra Redken etter min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå