miss_pretty Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 hei! nå er det nøyaktig 4 uker til den store dagen, men jeg er ikke nervøs for noe, skyver det fortsatt forran meg. kommer det til å komme kastendes på meg? hvordan har dere andre det? min komende gir uttrykk for at han heller ville hatt det stille og rolig med bare de nærmeste, men slik har det ikke blitt, vi blir rundt 60 stykker. jeg gleder meg jo, men klarer på en måte ikke å inse det? er det kanskje fordi det har vært snakk og småplanlegging i over et år?
Jade Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Det er fordi du har stålkontroll, og fordi alt kommer til å gå helt kjempebra Jeg hadde heller ikke sommerfugler (litt, da jeg så bilen komme kjørende og jeg ikke var ferdig hos frisøren), dagen gikk kjempefint uten stress og mas
miss_pretty Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 ja jeg har ganske kontroll egentlig! i går så begynte vi å se på hvordan vi skulle ha kirkeprogramet og da merket jeg at nå gleder jeg meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå