Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Ivhertfall noen av dem Endret 3. mai 2009 av Methuselah
Gjest Gjest_Ghost_* Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Og jeg smiler like mye hver gang jeg ser deg skrive ting som dette. Noen gjester er ufyselige, akkurat som noen registrerte brukere er ufyselige. De fleste gjestene er helt ok, akkurat som de fleste registrerte brukerne er helt ok. Jeg er blant de gjestene som oppfører meg fint 99,9 prosent av tida. Det hender det renner over for meg også og at jeg kan finne på å si noe jeg ikke burde ha sagt, men det er sjelden. Ellers diskuterer jeg gjerne, med både gjester og registrerte brukere. Og så smiler jeg og humrer for meg selv når jeg ser registrerte brukere, og deg spesielt, Methuselah, akke og stønne over de fæle gjestene. Det viser jo egentlig mangel på innsikt, og jeg synes det er småmorsomt å se andre flagge sin mangel på refleksjon. (Alternativt kunne jeg jo syntes synd på disse, men min erfaring er at de færreste ønsker at noen skal synes synd på dem.) Å nekte å svare dem som er frekke og slemme er forståelig. Og det er også forståelig at man skulle ønske at de frekke og slemme ikke fikk være på forumet, der støtter jeg deg fullt ut. Men å si at gjester er SÅNN mens registrerte brukere er SLIK faller egentlig litt på sin egen urimelighet.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Det ville vært bedre uten gjestene Hva ville vært bedre uten gjestene? Middagsselskapet? Bursdagsfesten? Jobben på hotellet? :klø:
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Og jeg smiler like mye hver gang jeg ser deg skrive ting som dette. Vær gang merkelig dette er første gang jeg skriver dette. Men jeg har merket meg at det er en gjest som går rundt og tror at jeg skriver alt mulig
Gjest Gjest_Ghost_* Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Vær gang merkelig dette er første gang jeg skriver dette. Men jeg har merket meg at det er en gjest som går rundt og tror at jeg skriver alt mulig Du har kanskje ikke brukt samme ordlyd før, men du har klaget over gjestene før. Det merkes godt at du ikke liker gjester. Men for all del, det har du jo all rett til.
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Du har kanskje ikke brukt samme ordlyd før, men du har klaget over gjestene før. Det merkes godt at du ikke liker gjester. Men for all del, det har du jo all rett til. Er det så rart når en eller flere gjester driver og forfølger meg og anklager meg for å skrive ting jeg ikke skriver. Slike om deg som sikkert er den samme som i lenger tid har anklaget meg for å skrive ting jeg ikke skriver
Gjest En gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Nå synes jeg du var frekk. Det var ikke pent sagt. Tenk om noen gjester begynner å gråte? Jeg synes du skal gå til rommet ditt og tenke over det du har sagt og så kan du komme med en unnskyldning.
Gjest Gjest_Ghost_* Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Er det så rart når en eller flere gjester driver og forfølger meg og anklager meg for å skrive ting jeg ikke skriver. Slike om deg som sikkert er den samme som i lenger tid har anklaget meg for å skrive ting jeg ikke skriver Det er nok ikke meg nei. Kanskje du er en smule paranoid? Om noen påstår du har skrevet noe du ikke har skrevet så er det vel bare å be dem bevise det eller holde kjeft? Synd du skal la en/noen få få lov til å farge synet ditt på en hel gruppe.
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Nå synes jeg du var frekk. Det var ikke pent sagt. Tenk om noen gjester begynner å gråte? Jeg synes du skal gå til rommet ditt og tenke over det du har sagt og så kan du komme med en unnskyldning. La dem gråte
Gjest Tanita Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Kanskje du skal finne deg et annet forum hvor det ikke eksisterer gjester?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Gjestenes Kirke av Methuselahs Virke har åpnet dørene folkens.
hysteria Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 haha, jeg trodde du skulle gifte deg og angret på at du hadde bedt folk
Gjest Lars 23 Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Er det så rart når en eller flere gjester driver og forfølger meg og anklager meg for å skrive ting jeg ikke skriver. Slike om deg som sikkert er den samme som i lenger tid har anklaget meg for å skrive ting jeg ikke skriver Det er mange brukere som opp gjennom tiden har blitt forfulgt av gjester så du er ikke alene om det. Det har blitt diskutert til det kjedsommelige her på KG i alle år.KG har forsøkt å stenge ute gjester men da ble forumet veldig kjedelig.KG har også forsøkt å stenge enkelte forum for gjester men det ble opphevet bortsett fra på personlige meldinger. Noen gjester er kvalmende men ikke alle.Hev deg over det!Det er jo bedritne gjester som driter seg ut når dem oppfører seg dritt!Blir det for ille er det ikke vanskelig for moderatorene å spore opp IP adressen dersom det er en bruker som logger seg ut for å skrive som gjest.Da får de advarsler og evt så blir de sperret ute en viss tid.
Gjest Tanita Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Det er mange brukere som opp gjennom tiden har blitt forfulgt av gjester så du er ikke alene om det. Det har blitt diskutert til det kjedsommelige her på KG i alle år.KG har forsøkt å stenge ute gjester men da ble forumet veldig kjedelig.KG har også forsøkt å stenge enkelte forum for gjester men det ble opphevet bortsett fra på personlige meldinger. Noen gjester er kvalmende men ikke alle.Hev deg over det!Det er jo bedritne gjester som driter seg ut når dem oppfører seg dritt!Blir det for ille er det ikke vanskelig for moderatorene å spore opp IP adressen dersom det er en bruker som logger seg ut for å skrive som gjest.Da får de advarsler og evt så blir de sperret ute en viss tid. Må bare le av det rike ordforrådet ditt!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 Er du en gjestzist? Nå føler jeg meg diskriminert. Vi er mennesker vi også.
Gjest En gjest Skrevet 2. mai 2009 #16 Skrevet 2. mai 2009 La dem gråte *Snufs* Men.. men.. jeg elsker deg jo! Jeg trodde vi hadde fremtid sammen! Jeg er gravid og bærer barnet ditt!
Gjest Lars 23 Skrevet 2. mai 2009 #17 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Må bare le av det rike ordforrådet ditt! Men det er jo sant! Hyggelig at jeg fikk deg til å le. Endret 4. mai 2009 av Strix
Gjest Aurora Borealis Skrevet 2. mai 2009 #18 Skrevet 2. mai 2009 Det ville vært bedre uten gjestene Der tror jeg du tar feil. Ryktene sier jo at KG har prøvd seg uten gjester før, og at det ble ganske kjedelig på forumet da. Om noen plager deg bør du melde fra om dette til en moderator eller admin, så kan de vurdere om det er grunnlag for å stenge noen ute.
Gjest Methuselah Skrevet 2. mai 2009 #19 Skrevet 2. mai 2009 *Snufs* Men.. men.. jeg elsker deg jo! Jeg trodde vi hadde fremtid sammen! Jeg er gravid og bærer barnet ditt! Drep barnet og gi det som mat til ulvene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå