Shinigami Skrevet 17. oktober 2014 #1121 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Når folk sier at de skal til Europa så mener de egentlig bare Paris. Så irriterende! Og når de er i Paris, så ser man som regel eiffeltårnet uansett hvor i byen dem er eller bor. Alltid utsikt til eiffeltårnet fra hotellrommet osv. Endret 17. oktober 2014 av Shinigami 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 19. oktober 2014 #1122 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hva skjer med at de i skrekkfilmer endelig finner et brukbart våpen og slår løs for så å hive det fra seg?! De dør jo aldri på første forsøk uansett. Blir like oppgitt hver gang. Romantiske komedier hvor man nesten kan si replikkene samtidig som skuespillerne for det er så forutsigbart. At de alltid roper hallo når det kommer en skummel lyd og helst går ned i kjelleren også. I tv serier irriterer det meg når de bytter ut en skuespiller med en annen i samme rolle og alle i serien later som ingenting? Skjønner jo at de må det, men det er teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1123 Del Skrevet 19. oktober 2014 I tv serier irriterer det meg når de bytter ut en skuespiller med en annen i samme rolle og alle i serien later som ingenting? Skjønner jo at de må det, men det er teit Doctor Who må irritere vette av deg. Altså om du ser på den serien. Anonymous poster hash: 3e845...41b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 19. oktober 2014 #1124 Del Skrevet 19. oktober 2014 Doctor Who må irritere vette av deg. Altså om du ser på den serien. Anonymous poster hash: 3e845...41b Jeg skrev ikke det innlegget over, men det er faktisk grunnen til at jeg sluttet å se på Doctor Who etter en og en halv sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 19. oktober 2014 #1125 Del Skrevet 19. oktober 2014 I Doctor Who forklarer de overgangen til ny skuespiller og ingen later som om de ikke vet at han har blitt ny. Det er forskjell på det og at en såpeskuespiller plutselig ser helt annerledes ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 19. oktober 2014 #1126 Del Skrevet 19. oktober 2014 I Doctor Who forklarer de overgangen til ny skuespiller og ingen later som om de ikke vet at han har blitt ny. Det er forskjell på det og at en såpeskuespiller plutselig ser helt annerledes ut. isåfall ville det jo irritert meg mye mindre da^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. oktober 2014 #1127 Del Skrevet 19. oktober 2014 Doctor Who må irritere vette av deg. Altså om du ser på den serien. Anonymous poster hash: 3e845...41b Hvis du hadde sett Doctor Who hadde du skjønt at det er snakk om noe helt annet. Der er det en del av historien at han bytter utseende, og personlighet også for den saks skyld. Har ikke sett så mye på de nye seriene, men i de gamle reagerer definitivt de rundt på at han ser annerledes ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #1128 Del Skrevet 19. oktober 2014 Når folk sier at de skal til Europa så mener de egentlig bare Paris. Så irriterende! Skjønte ikke helt? Paris ligger jo i Europa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2014 #1129 Del Skrevet 19. oktober 2014 Hvis du hadde sett Doctor Who hadde du skjønt at det er snakk om noe helt annet. Der er det en del av historien at han bytter utseende, og personlighet også for den saks skyld. Har ikke sett så mye på de nye seriene, men i de gamle reagerer definitivt de rundt på at han ser annerledes ut. ja jeg vet det. poenget mitt var at det måtte plage henne. Det plager ikke meg Anonymous poster hash: 3e845...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 19. oktober 2014 #1130 Del Skrevet 19. oktober 2014 Skjønte ikke helt? Paris ligger jo i Europa? Da kunne de vel sagt Paris i serien og ikke Europa. Europa omfatter maange andre store byer, som London, Barcelona, Roma, Berlin osv, så det er ikke en selvfølge at man oppfatter Europa som Paris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #1131 Del Skrevet 19. oktober 2014 Da kunne de vel sagt Paris i serien og ikke Europa. Europa omfatter maange andre store byer, som London, Barcelona, Roma, Berlin osv, så det er ikke en selvfølge at man oppfatter Europa som Paris. Åja sånn ja Det er jeg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2014 #1132 Del Skrevet 2. november 2014 Dette gjelder vel spesifikt Star Trek seriene (TNG og Voyager), så det er kanskje litt smalt, men anyway: Det er "tilfeldigvis" alltid en passende oksygenmettet atmosfære på alle planetene de beamer ned på. Til og med asteroider har en helt ok atmosfære, der man kan spasere rundt uten noen form for romdrakt eller pusteapparat. Litt artig å tenke på at vår egen klode bare har hatt en levelig atmosfære (for mennesker) de siste 500 millioner år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 3. november 2014 #1133 Del Skrevet 3. november 2014 Når en skuespiller har sagt noe morsomt, må den andre vente med å svare i 10-20 sekunder, fordi publikum må le ferdig først. Det virker så unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 3. november 2014 #1134 Del Skrevet 3. november 2014 Da må du for all del holde deg langt unna The big bang theory. Makan til overdrevent bruk av latter skal man lete lenge etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1135 Del Skrevet 3. november 2014 Det er faktisk ofte en laugh track de bruker og ikke publikum. Anonymous poster hash: 3e845...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november 2014 #1136 Del Skrevet 3. november 2014 Da må du for all del holde deg langt unna The big bang theory. Makan til overdrevent bruk av latter skal man lete lenge etter. Det er faktisk ofte en laugh track de bruker og ikke publikum. Anonymous poster hash: 3e845...41b I TBBT er det ekte publikum. Det ser/hører man tydelig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 3. november 2014 #1137 Del Skrevet 3. november 2014 - de går inn med sko på - de spiser aldri opp maten sin - de går alltid ned i den skumle kjelleren selvom det er en morder der - de snakker stort sett for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. november 2014 #1138 Del Skrevet 3. november 2014 Spesielt i sitcoms: når noen kommer på besøk inn i leiligheten, går den besøkende ofte rett til kjøleskapet, tar ut en flaske vann, bruker lang tid på å åpne den, gestikulerer med armen som holder korken mens de prater. Tar kaaanskje en slurk av flasken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 3. november 2014 #1139 Del Skrevet 3. november 2014 I TBBT er det ekte publikum. Det ser/hører man tydelig her. Og hvorfor er det relevant? Poenget var at de legger inn latter mellom. Hver. Forbaska. Setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november 2014 #1140 Del Skrevet 3. november 2014 Og hvorfor er det relevant? Poenget var at de legger inn latter mellom. Hver. Forbaska. Setning. Du har visst ikke et godt liv, siden du ikke kan le eller i det minste smile av små situasjoner. Dessuten hadde jeg ikke svart om jeg visste at du var så hårsår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå