-Pusheen- Skrevet 13. september #4061 Skrevet 13. september Hydrium skrev (4 minutter siden): Jaaa! Når de drikker av tomme papp kopper, man hører og ser at de er tomme, og den fake svelgingen. Blir så irritert! Bare dropp hele kaffe drikkingen den er ikke viktig uansett! Samme med tomme matvare kartonger. Setter tomme meklekartonger inn i kjøleskapet.....grøss 😅 Jeg vet! 😆
AnonymBruker Skrevet 13. september #4062 Skrevet 13. september Hydrium skrev (6 minutter siden): Jaaa! Når de drikker av tomme papp kopper, man hører og ser at de er tomme, og den fake svelgingen. Blir så irritert! Bare dropp hele kaffe drikkingen den er ikke viktig uansett! Samme med tomme matvare kartonger. Setter tomme meklekartonger inn i kjøleskapet.....grøss 😅 Jeg så på et program at når de drikker/fikler med noe i en scene så er det for å utfylle hele scenen med replikker og handling på en måte, men jævlig irriterende at de ikke bare kan ha noe i den koppen da 😅 Anonymkode: 6639c...220 4
Maleficenta Skrevet 13. september #4063 Skrevet 13. september sofie777 skrev (På 7.8.2025 den 20.16): Da er jeg klar når døren åpnes og jeg trenger ikke å se på mine foreldre de 4 etasjene vi skal opp eller ned, jeg vet hvordan de ser ut. Ser ikke på de tilfeldige personene som kommer inn i heisen samtidig heller. Håper det er andre som er enig med meg... Jeg står mer i retning av der tallene står jeg da. Da lyser det 5. Man er i 5 etg
sofie777 Skrevet 13. september #4064 Skrevet 13. september Maleficenta skrev (14 minutter siden): Jeg står mer i retning av der tallene står jeg da. Da lyser det 5. Man er i 5 etg Her er det over døren, så retningen er der uansett
AnonymBruker Skrevet 14. september #4065 Skrevet 14. september Når karakteren røyker, men skuespilleren åpenbart ikke røyker til vanlig. Sigaretten føres gjerne til munnen med helt flat hånd og det er sånn puffe-røyking hvor man ser at de aldri har innhalert annet enn frisk luft☺️ Anonymkode: 6dd57...204 3
Kelsi Skrevet 20. september #4066 Skrevet 20. september Hvis verden rammes av apokalypse, blir hele verden ubeboelig bortsett fra LA eller New York. Og hvis romvesner besøker Jorden, så lander de i USA. 1 1
-Pusheen- Skrevet 20. september #4067 Skrevet 20. september Kelsi skrev (3 timer siden): Hvis verden rammes av apokalypse, blir hele verden ubeboelig bortsett fra LA eller New York. Og hvis romvesner besøker Jorden, så lander de i USA. Det irriterer meg også. I Hollywood tror de at hele verden er LA. 1 1
every woman Skrevet 27. september #4068 Skrevet 27. september (endret) I krimserier, når politiet avhører eller bare prater med helt vanlige mennesker, så svarer alltid folk så frekt og sarkastisk. Og avslutter gjerne med "er du ferdig nå, eller, jeg har VIKTIGERE ting å gjøre!?" Jeg hadde aldri svart politiet på den måten, skyldig eller ikke. Endret 27. september av every woman 5
AnonymBruker Skrevet 28. september #4069 Skrevet 28. september every woman skrev (På 27.9.2025 den 20.04): I krimserier, når politiet avhører eller bare prater med helt vanlige mennesker, så svarer alltid folk så frekt og sarkastisk. Og avslutter gjerne med "er du ferdig nå, eller, jeg har VIKTIGERE ting å gjøre!?" Jeg hadde aldri svart politiet på den måten, skyldig eller ikke. Og i allefall ikke i USA hvor fysisk brukt av makt sitter løst.. Anonymkode: 6639c...220 2
Hydrium Skrevet 28. september #4070 Skrevet 28. september I apokalypser så er medisiner og bensin like fine mange år etter....så sant du kommer deg til stedet der medisinen eller bensinen er da 😅 2
AnonymBruker Skrevet 28. september #4071 Skrevet 28. september Kelsi skrev (På 20.9.2025 den 19.05): Hvis verden rammes av apokalypse, blir hele verden ubeboelig bortsett fra LA eller New York. Og hvis romvesner besøker Jorden, så lander de i USA. I rettferdighetens navn er det mange alienfilmer der de lander rundt om på kloden. Men fokus er ofte på USA, som er ganske forståelig i amerikanske filmer. Denne gjengen tok for seg mange steder. Anonymkode: d11bd...071
sofie777 Skrevet 4 timer siden #4073 Skrevet 4 timer siden Hele jobben!! stiller opp på sykehuset når det skjer noe med en av dem. Her vil jeg kanskje ikke gå til familie en gang, det kommer an på. (Kanskje det bare er min familie, aner ikke)
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4074 Skrevet 2 timer siden Sex og flagging av seksuell legning når det har null betydning for historien som fortelles. Anonymkode: dcabc...1f6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå