AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:31 #4021 Del Skrevet søndag kl 12:31 Maleficenta skrev (På 27.3.2025 den 6.54): Hvilke filmer er dette som gjør om ekte historiske slemme personer til helter? Jeg så spørsmålet ditt, men har glemt filmen jeg tenkte på da jeg skrev innlegget mitt. Skal si ifra om jeg kommer på filmen. Anonymkode: 27731...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:47 #4022 Del Skrevet søndag kl 12:47 Jeg irriterer meg over tv-seriene som har kjendiser som spiller seg selv. Typisk er de kun i en episode i serien. Disse episodene er typisk rent markedsføring av kjendisen hvor kjendisen prøver å stilles i best mulig lys. PR-teamet til kjendisen har enten skrevet manuset eller lagt sterke føringer på hva manuset skal være. Er svært sjeldent disse kjendisene bidrar til å gjøre episoden noe bedre og i en del tilfeller ødelegger kjendisen episoden helt. The Simpsons er eksempel på tv-serie som brukte mange kjendiser slik. Et av de verste eksemplene er Elon Musk i The Simpsons hvor han fremstilles som en engel. Anonymkode: 27731...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet søndag kl 14:35 #4023 Del Skrevet søndag kl 14:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg så spørsmålet ditt, men har glemt filmen jeg tenkte på da jeg skrev innlegget mitt. Skal si ifra om jeg kommer på filmen. Anonymkode: 27731...714 Kommer gjerne på en kanskje jeg da som eksempel. I musikalen the greatest showman blir jo han som viste mennesker med ulike avvik på sirkus framstilt som the good guy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet søndag kl 14:56 #4024 Del Skrevet søndag kl 14:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg irriterer meg over tv-seriene som har kjendiser som spiller seg selv. Typisk er de kun i en episode i serien. Disse episodene er typisk rent markedsføring av kjendisen hvor kjendisen prøver å stilles i best mulig lys. PR-teamet til kjendisen har enten skrevet manuset eller lagt sterke føringer på hva manuset skal være. Er svært sjeldent disse kjendisene bidrar til å gjøre episoden noe bedre og i en del tilfeller ødelegger kjendisen episoden helt. The Simpsons er eksempel på tv-serie som brukte mange kjendiser slik. Et av de verste eksemplene er Elon Musk i The Simpsons hvor han fremstilles som en engel. Anonymkode: 27731...714 Noen ganger er det motsatt. Jeg så en episode av en serie for ganske lenge siden der Hillary Clinton, Madeleine Albright og Michelle Obama var med. Episoden var om en sak som disse brenner for (sannsynligvis overgrep mot kvinner) og da stilte disse opp for å sette søkelyset på denne saken. Dette synes jeg er bra! Dessverre var dette en serie som kun fikk 2-3 sesonger, så den var ikke så populær som man skulle tro med deres deltagelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:04 #4025 Del Skrevet søndag kl 15:04 Jeg irriterer meg over romantikk i actionfilmer! Så grenseløst også. Typ, helten eller heltinnen har 20 sekunder for å skru av en atomknapp eller disarmere ei bombe som smeller alle i luften, men først skal vi bare kline litt! Helt uaktuelt om jeg noensinne kommer i en situasjon der jeg må redde verden, kidsa, huset, whatever, att jeg begynner å susse på gubben mens det brenner rundt øra mine. Anonymkode: 4891e...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:30 #4026 Del Skrevet søndag kl 15:30 Maleficenta skrev (17 minutter siden): Kommer gjerne på en kanskje jeg da som eksempel. I musikalen the greatest showman blir jo han som viste mennesker med ulike avvik på sirkus framstilt som the good guy Takk! sofie777 skrev (24 minutter siden): Noen ganger er det motsatt. Jeg så en episode av en serie for ganske lenge siden der Hillary Clinton, Madeleine Albright og Michelle Obama var med. Episoden var om en sak som disse brenner for (sannsynligvis overgrep mot kvinner) og da stilte disse opp for å sette søkelyset på denne saken. Dette synes jeg er bra! Dessverre var dette en serie som kun fikk 2-3 sesonger, så den var ikke så populær som man skulle tro med deres deltagelse Det finnes selvsagt tilfeller hvor det fungerer bra at kjendiser kommer inn i en episode av en TV-serie. Jeg har ikke sett episoden du beskriver. Men synes det sjeldent fungerer bra med kjendiser. Som regel ender det kun med en episode som skal vise hvor flott denne kjendisen er. Anonymkode: 27731...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå