AnonymBruker Skrevet 16. februar #3981 Del Skrevet 16. februar ashley jackson skrev (På 11.12.2024 den 18.28): Når ektefeller snakker med hverandre og omtaler familiemedlemmer som "your brother" eller "my father". Ingen sier: my brother called today i virkeligheten. Man sier navnet. Vi sier ofte «søtra mi» eller «broren din» når vi snakker om søskene våre. Jeg jobber feks sammen med min svoger (mannens bror), og om jeg forteller noe hjemme om noe som har skjedd på jobb, sier jeg ofte «broren din osv osv» Anonymkode: 54c50...498 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #3982 Del Skrevet 19. februar Det som irriterer meg litt er at når folk kysser for første gang er det rett på sex, og ingen snakker om prevensjon som kondom, om de har dusjet nylig, om de har rent undertøy osv. Anonymkode: 0fda9...ac1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 21. februar #3983 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 0.06): Om noen blir offer for vold og drapsforsøk av en som har bil tilgjengelig, og de kommer seg bort, så løper de alltid langs veien, og så forsøker de å haike. Dette er så dumt å se på, for den de løper fra er selvsagt den som stopper. Og nå ser jeg på to som er iferd med å bli myrdet på en hytte, og nesten slapp unna. Om de hadde sprunget ut i skogen og ikke lett etter bilnøkler så hadde de sluppet unna. Anonymkode: 79bf5...344 Denne misliker jeg så sterkt at jeg ble sur bare av å lese😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3984 Del Skrevet 23. februar Lerke987 skrev (På 21.2.2025 den 15.38): Denne misliker jeg så sterkt at jeg ble sur bare av å lese😂 Glemmer ikke en episode av Midsomer Murders, en dame blir forfulgt av en korntresker (eller hva det heter) og løper bare foran den og faller selvfølgelig. Hva med å løpe til siden?? Skal jo litt til å snu en så diger maskin 😂 Anonymkode: 10494...302 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3985 Del Skrevet 26. februar I disse tenåringsfilmene hvor jenta blir regnet som lite attraktiv kun fordi hun bruker briller. Skuespilleren som spiller jenta ser ut som en fotomodell. Anonymkode: 27731...714 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3986 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 12.26): Glemmer ikke en episode av Midsomer Murders, en dame blir forfulgt av en korntresker (eller hva det heter) og løper bare foran den og faller selvfølgelig. Hva med å løpe til siden?? Skal jo litt til å snu en så diger maskin 😂 Anonymkode: 10494...302 Hadde blitt en veldig lang episode da. 😂 Anonymkode: 6639c...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3987 Del Skrevet 26. februar Går med sko inne, bestiller en drink å går, babyer og barn lager ikke en lyd, går opp i overetasjen å gjemmer seg for mordere i stede for å løpe ut Anonymkode: 4aae7...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3988 Del Skrevet 26. februar Hmm dette er kanskje ikke helt innafor. Men jeg er lut lei av "Hollywood monstre" noe så lite kreativt. Om det er scifi eller horror eller fantasy/ action film. Alltid samme typen monstre som lager samme typen lyder. De har veldig ofte mange likhetstrekk " de har tykk elefant aktig hud eller skjellene hud. Mange skarpe tenner, gjerne flere sett eller sånn munn som en lampret, med flere tagger på for å trekke inn. Slangelignende kropper eller kroppsdeler eller øgler lignende. Så lager de sånne klikke og hvinelyder. Har sett så mange ulike men like monstre nå at jeg overhode ikke blir spent engang. Filmene handler ofte om å løpe fra disse monstre... kjeede- lig... Anonymkode: 7f725...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3989 Del Skrevet 27. februar Elsker grøssere, men det er laaaaangt mellom de gode! Når de klarer å lage en der slutten kunne vært litt mystisk. Ting ordner seg på en måte, men man sitter igjen med litt frysninger og opplevelsen av å ha sett noe "overnaturlig"- den følelsen klarer de alltid å ødelegge med at det kommer et eller annet vesen opp som blir drept hvis det er avsluttende, kommer seg unna hvis de vil holde åpent for en oppfølger. Slutter som i den siste av The nun filmene plager meg. Blir så voldsomt at de ødelegger hele stemningen filmen hadde. Anonymkode: 522dd...56a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3990 Del Skrevet 27. februar Nyfødte babyer som er minst 6mnd gamle. Hallo, den smiler og glor på alt rundt seg lissom, den ble ikke født 5 min siden Anonymkode: 6639c...220 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3991 Del Skrevet 27. februar Katten.2.0 skrev (På 5.12.2024 den 13.37): Dette har gjerne en praktisk forklaring. Man filmer som regel en scene flere ganger, og med flere kameravinkler. Da må du spise samme mengde hver gang, og sikre at kontinuiteten er der for neste klipp. Er mange skuespillere som har fått en realitetsorientering der. Jonah Hill fikk 'pranket' Leonardo DiCaprio i en scene hvor de skulle spise sushi i The Wolf of Wall Street. Manuset sa at det var Hills karakter som skulle spise den siste biten, med et nærbilde, men han fikk DiCaprio til å ta den. Etter en hel kveld hvor de filmet bare den scenen endte det med at DiCaprio måtte kaste opp. Det vet jeg. Derfor bør de da heller la være å ha en scene på kafè. Evt at de prater mens de venter på maten også slutter scenen der, i stedet for at de forlater stedet før maten har kommet. Anonymkode: 59da4...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. februar #3992 Del Skrevet 27. februar Amerikanske familie serier og jentefedre som har sykelig angst for at døtrene skal ha sex med kjæresten. Irriterte meg grønt i seventh heaven og irriterte meg grønt i parenthood. Spesielt den siste fordi jeg trodde de var kommet lengre i 2010. Ene eksemplet jeg kommer på er når dattera har kjøpt seg ny svart bh fra Victorias secret og foreldrene, spesielt far er livredd for at hun vil være sexy for kjæresten og tenker shit. Hun har tenkt å ha sex. Og så stikker hun og besøker typen og før det har hun tatt av seg bhen i protest fordi faren nekter henne å besøke han med den bhen på. Så etter en stund kommer han hjem til han typen ringer på døra. Begge foreldrene hans åpner og er helt rolige og vanlige, men hennes far. På frekk og uhøflig måte brøyter seg mellom foreldra hans uten å nesten sagt hei. Og braser opp trappa til guttens rom og river opp døra. Altså hallo. Og kona reagerer ikke på hans oppførsel etterpå når han har vært fullstendig ute og kjøre. Det irriterte meg. Og ingen foreldre snakker med barna om prevansjon i disse seriene. Bare avhold fra sex. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alaenera Skrevet 27. februar #3993 Del Skrevet 27. februar Synes dette er spesielt lett å se i amerikanske filmer og serier, men at de legger seg i senga med sko på! Det skulle vært fengselsstraff for det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 2. mars #3994 Del Skrevet 2. mars Denne scenen har jeg sett sikkert hundre varianter av (og den er alltid helt forbanna lik) Det er mange i rommet. Det er en eller annen krangel/konflikt eller forvirret situasjon. Folk snakker høyt til hverandre, "du gjorde sånn", "jammen DU gjorde sånn!", en tredje person bryter inn med en replikk, og så bryter det ut i fullt ropekaos. Alle kjefter på hverandre, det går ikke an å høre hva noen sier, kameraet skifter ofte for å vise hvor craaazy det er. Wæææ, så kaos det er nå! Så, plutselig, etter ca 4-5 sekunder med babbel roper en av de som har holdt seg litt i bakgrunnen "STOOOOPP!" Alle blir helt stille, ser forvirret ut, ser mot denne personen. Som så holder en eller annen smart ass tale av typen "kanke alle bare være venner a" Jeg blir like skuffa hver gang jeg ser denne scenen er nytt sted. Så oppbrukt som det kan bli, og enda et eksempel på situasjoner som bare aldri skjer i det virkelige liv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3995 Del Skrevet 2. mars At ingen på film/serier som får HPV-vaksinen noensinne får påvist livmorhalsforandringer eller kreft med dette viruset selv, og så skjer det ukentlig i Norge. Anonymkode: fa77f...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 2. mars #3996 Del Skrevet 2. mars At kjærester og ektefeller har undertøy og BH på når de koser i senga. At kirurger og durkdrevne etterforskeren er 22 år gamle. At dama alltid har svai i korsryggen og ansiktet mot taket når hun rir. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3997 Del Skrevet 2. mars Serier som helt tydelig smeller av alle pengene i de første episodene med masse utendørsscener, helikopter-action og biljakter der mye ødelegges og mens episodene så ender opp som nærbilder av snakkende hoder med blurede bakgrunner som sikkert er fordi skuespillerne sitter på hver sin hybel og snakker via Zoom. Anonymkode: 86194...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14. mars #3998 Del Skrevet 14. mars Når man rømmer fra mafiaen og bruker kort over alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3999 Del Skrevet 16. mars I såpeserier,kanskje spesielt i Home & away, får en av karakterene feks et jobbtilbud eller et eller annet som skjer,slik at de må dra allerede neste dag. Skjønner jo at det er fordi skuespilleren skal ut av serien,eller skal ha ferie, men det er så urealistisk. Får en telefon,liksom,og noen timer senere står de med en liten bag og skal reise fra hele livet sitt. Anonymkode: dd8e3...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. mars #4000 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): I såpeserier,kanskje spesielt i Home & away, får en av karakterene feks et jobbtilbud eller et eller annet som skjer,slik at de må dra allerede neste dag. Skjønner jo at det er fordi skuespilleren skal ut av serien,eller skal ha ferie, men det er så urealistisk. Får en telefon,liksom,og noen timer senere står de med en liten bag og skal reise fra hele livet sitt. Anonymkode: dd8e3...0ab For meg er nøkkelordet her "en liten bag". Så mange ganger skal noen på reise mer enn en helg, eller flytte uten at det er en flyttebil i sikte, og så har de en liten kabinkoffert og en håndveske. Likevel klarer de å bytte antrekk for hver scene. DET er irriterende i min bok! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå