Gjest Ts Skrevet 2. mai 2009 #1 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei. Jeg skal til sverige med typen min og to kompisser av han i dag. Jeg blir 17 snart, de er alle 21. Typen og en kompiss skal drikke, jeg skal kanskje ta et par øl, men ikke på båten i såfall. Hvordan er det med aldersgrense i baren idag? Vet at det er 20 hele tiden, men har aldri vært noe problem at jeg har sittet i røykeavdelinga med venner og kjæresten ogsånt før, så tenkte om når de setter opp vakt der idag.. Og er det lov til å drikke medbrakt drikke andre steder på båten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. mai 2009 #2 Del Skrevet 2. mai 2009 Umulig å svare på når du ikke sier hvilken båt dette er. Sjekk selskapets hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. mai 2009 #3 Del Skrevet 2. mai 2009 Umulig å svare på når du ikke sier hvilken båt dette er. Sjekk selskapets hjemmesider. Trodde det bare var en båt til sverige. Og glemte klokkeslett. Unnskyld.. Skal ta sandefjord-strømstad klokken halv 5. Har sett, men fant ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå