pinkcloud Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hei Helt ny her i forumet, men vært innom å lest litt inn i mellom, hehe Skal da gifte meg med min kjære Lør.05. September. Har vært forlovet i 4 mnd,men har begge vært travelt opptatt med både skole og jobb, at vi ikke har fått så mye tid til å planlegge bryllupet:( Lurer litt på hvordan dere andre september bruder ligger ann???? Føler nemlig vi ligger litt på etter skudd Det vi har ordnet er: Dato Kirke Selskapslokalet Bryllupskjole( jippi, fant drømmekjolen) Forlover Gjesteliste Invitasjoner(påbegynt..men tar tid;) Farger/tema Meny(halveis) Frisør/sminke Bryllupsreise Føler heldigvis at vi har ordnet det viktigste hvertfall, men begynner å få litt småpanikk, dagene går skrekkelig fort! Kommer nok til å bruke sommeren til å planlegge div. detaljer:) Blir kjekt! Har den siste uken begynt å lage invitasjonene, håper å ha de ferdig fortest mulig, men tar tid gitt( var kjekt med de 2 først,men så var det de resterende 35;) For de som er nysgjerrige, så blir de sånn ca sånn her.... http://i35.photobucket.com/albums/d154/kanebo/CIMG2333.jpg Er begge store sjokolademonser, hehe, så fargene våre blir sjokoladebrunt, rosa og hvitt, blir nydelig tror jeg Da jeg satt å holdt på med invitasjonene,gikk det virkelig opp for meg at jeg snart skal gifte meg, og selv om det har vært mye stress og mas i det siste..så begynner jeg virkelig å glede meg til bryllupet vårt! Verdens herligste følselse:)! jippi Endret 2. mai 2009 av pinkcloud
Bahia Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Så morro da Ser ut som du har kommet et godt stykke på vei da, så da får du forhåpentligvis tid til å kose deg litt med det som står igjen Kjempefine invitasjoner forresten!
mamsemamma Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Hei Helt ny her i forumet, men vært innom å lest litt inn i mellom, hehe Skal da gifte meg med min kjære Lør.05. September. Har vært forlovet i 4 mnd,men har begge vært travelt opptatt med både skole og jobb, at vi ikke har fått så mye tid til å planlegge bryllupet:( Lurer litt på hvordan dere andre september bruder ligger ann???? Føler nemlig vi ligger litt på etter skudd Det vi har ordnet er: Dato Kirke Selskapslokalet Bryllupskjole( jippi, fant drømmekjolen) Forlover Gjesteliste Invitasjoner(påbegynt..men tar tid;) Farger/tema Meny(halveis) Frisør/sminke Bryllupsreise Føler heldigvis at vi har ordnet det viktigste hvertfall, men begynner å få litt småpanikk, dagene går skrekkelig fort! Kommer nok til å bruke sommeren til å planlegge div. detaljer:) Blir kjekt! Har den siste uken begynt å lage invitasjonene, håper å ha de ferdig fortest mulig, men tar tid gitt( var kjekt med de 2 først,men så var det de resterende 35;) For de som er nysgjerrige, så blir de sånn ca sånn her.... http://i35.photobucket.com/albums/d154/kanebo/CIMG2333.jpg Er begge store sjokolademonser, hehe, så fargene våre blir sjokoladebrunt, rosa og hvitt, blir nydelig tror jeg Da jeg satt å holdt på med invitasjonene,gikk det virkelig opp for meg at jeg snart skal gifte meg, og selv om det har vært mye stress og mas i det siste..så begynner jeg virkelig å glede meg til bryllupet vårt! Verdens herligste følselse:)! jippi Hei! Vi skal også gifte oss i september, lørdag 12. Vi har en ca plan for det meste, så føler vi ligger godt an i løypa... Det som er stortsett klart er: - kirke - lokale - forlovere - klær og sko til ham, alt til meg utenom undertøy (mangler litt klær til barna også) - meny og kokk - har handlet inn halvparten av drikkevarene - trykksaker (vet hvordan de skal se ut, har ikke laget ferdig) - frisør og make-up til meg - gjestelista er ca. klar - bryllupsnatta er klar (mannens ansvar ) Mangler ennå litt ser jeg... Vi skal snart få laget ferdig invitasjonene, sender dem vel ut i juni. Skal sende inn papirene også snart Gleder jeg meg...? Tja. Jeg vet sannelig ikke. Har mest lyst til å avlyse hele opplegget... Men men, nå er vi så godt i gang at det bare er å bite tenna sammen og fullføre Helst skulle jeg ønske det bare var meg og mannen og en øde øy, men det er for sent nå..
miss_pretty Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 hei pinkcloud! så utrolig fine invitasjoner! vi skal ha bryllupskaken vår i deres farger, sjokolade nederst med hardt lokk, så en hjerteformet gammelrosa kake, så en sjokolda med hardt lokk på toppen. og marsipanhvite roser... jeg gifter meg om 28 dager, og har ordnet mye den siste uka (lys,servietter, lysestaker, karafler, bordkort.....) bordplaseringen skal vi ordne neste uke... vi bestemte oss for datoen allerede for et år siden, men synes det har vært vanskelig å få gjort noe før nå. men kos deg med planlegging! Mamsemamma: jeg tenker også noen ganger at det hadde vært deilig å bare gjort det i utlandet med de nærmeste eller bare oss.... men jeg er sikker på at det vil bli en stor og minnerik dag når den bare kommer! lykke til!!
pinkcloud Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Gleder jeg meg...? Tja. Jeg vet sannelig ikke. Har mest lyst til å avlyse hele opplegget... Men men, nå er vi så godt i gang at det bare er å bite tenna sammen og fullføre Helst skulle jeg ønske det bare var meg og mannen og en øde øy, men det er for sent nå.. Har vært inne på tanken selv;D Hadde vært deilig å bare reist vekk å gifta seg bare vi to på en vakker strand..Så kunne vi brukt de pengene som vi skal bruke på selskap, til 2 mnd på maldivene;D Men men, troren det blir en fin og minnerik dag når vi får feiret med familier og venner.Vet hvertfall at foreldrene mine og hans setter stor pris på at vi skal ha et "ordentlig" bryllup:)
pinkcloud Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2009 hei pinkcloud! så utrolig fine invitasjoner! vi skal ha bryllupskaken vår i deres farger, sjokolade nederst med hardt lokk, så en hjerteformet gammelrosa kake, så en sjokolda med hardt lokk på toppen. og marsipanhvite roser... Ååh, den hørtes kjempe fin ut! Går ut i fra at det øverste og nederste er sjokoladefyll da?? men den i midten, hva er det i den? Vi skal absolutt ha sjokolade bryllupskake, så greit med litt inspirasjon;)
miss_pretty Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 pinkcloud: det er skjokoladekake med masse krem i den øverste og nederste og i den midterste er det bløtkake! jeg tror den blir veldig fin!!!
Gjest Gjest_septemberbrud_* Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Er dere i rute septemberbruder?
mross Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Ja!!! 19/9 er datoen og så langt er vi i rute. Kjenner jeg begynner å bli klar over at jeg faktisk skal GIFTE meg! Hvordan går det med resten?
pinkcloud Skrevet 31. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2009 Ja, håper det! Gifter oss på lørdag nå:D Jippi! Laget kirkeprogram i går...og skal lage bordkortene idag. Har lyst til å ha " fri" de par siste dagene, og bare glede meg Men får nå se på det..dukker alltid opp noe! Noen flere her som gifter seg på kommende lørdag forresten???
Musihus Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Er dere i rute septemberbruder? Ja, vi er i rute. Nå er alt klart for et 3-dagers bryllup til helgen. Vi er ferdig med så og si alt. Skal lage noen smågaver som vi skal legge på rommet, men det er bare koselig. Ellers har vi laget detaljerte lister over småting som noen i familien skal hjelpe oss med. Denne uken er det stort sett velvære som gjelder... Skal på spa på onsdag - gleder meg!! Men jeg lurer stadig på om det er noe jeg har glemt... Også sjekker jeg værmeldingen daglig. Veldig skiftende, så burde bare latt være. En dag er det meldt regn en annen sol.. Er jo ingenting jeg kan gjøre med været uansett.. Krysser fingrene for at det ikke blir pøsøsregn (det ser heldigvis ikke sånn ut...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå