Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miley
Skrevet

Noen som har kjøpt sykkel fra biltema og kan si litt om de er fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Sønnen kjøpte sin forrige sykke fra Biltema... han har hatt den i 2 år nå, og er godt fornøyd med den, bortsett fra at giret ikke er like godt lenger.

Det er ikke riktig samme kvalitet som syklene i mellomklassen, men for barn og ungdom som vokser fra eller sliter ut syklene sine, og for voksne som sykler vanlig (ikke track/terreng/trick osv) er syklene greie nok.

Gjest Løve66
Skrevet

Naboen min har en sykkel kjøpt på Biltema - tror den heter Sting eller noe sånt. Jeg ville ikke hatt den... de er ikke fornøyd selv heller. Bl.a. går pedalene rundt selv om sykkelen bare triller - mao; pedalene går rundt når hjulene går rundt - må være bra irriterende.

Du får nok en bedre sykkel for samme pris ved å kjøpe en brukt av litt bedre kvalitet, bl.a. på Finn.no

Skrevet

Samboeren min har sykkel fra biltema, tror den er 5 år. Han er veldig fornøyd til sitt bruk. Det er jo ikke mye, men noen ganger i løpet av sommeren blir det jo. Og den har ikke rusta selv om den har stått ute 2 vintre. Er vel en skrue som det er rust på :)

Hørtes rart ut med de pedalene som går rundt, sånn tror jeg ikke det er sambo sin

Skrevet

Poden hadde Biltema sykkel en periode. Etter noen uker sluttet han å sykle. Selve sykkelen var så tung at han mistet gleden ved å sykle.

Neste sommer kjøpte vi en kvalitets sykkel fra sykkelbutikken. Den kostet mer, men det var det verdt. Han bodde nesten på den sykkelen.

Så vi kjøper aldri sykkel på Biltema mer.

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Jeg har ogsaa hatt sykkel fra Biltema, og den var jo grei nok den. Men den ble jo ikke saa mye brukt da. Naa har jeg ikke bil lenger, og sykler hver dag, og har kjoept meg en Giant Boulder som jeg er veldig fornoeyd med.

En Biltema sykkel er grei nok hvis den ikke kommer til aa bli brukt mye, men har man planer om aa sykle mye og dra paa lengre turer ville jeg heller kjoept en dyrere sykkel.

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Noen som har kjøpt sykkel fra biltema og kan si litt om de er fornøyd?

Sonen på 5 år fick sin första cykel från Biltema förra året. En cykel för en 5-7 åring. Vi har varit nöjda så här långt. Den håller, är stabil och han lärde sig själv att cykla på den.

Om det vore en cykel för en vuxen för att cykla till jobbet på 30.40 minuter eller så, eller längre turer i snabbt tempo skulle jag hellre satsa på en dyrare och lättare cykel för det ändamålet.

EN cykel för att bara cykla med barnen, till butiken och ner på byen skulle jag välja en som inte var så dyr och stöldbenägen. En stabil cykel som fungerar bra.

Kom i håg att om cykeln inte fungerar som den ska, oavsett var du köpt den, så ska du klaga. FUngerar inte växlar, broms, pedaler som snurrar eller något som går sönder direkt då är det konstruktionsfel och ska lagas eller bytas av butiken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...