Gjest NyskjerrigPer Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Ble du fornøyd med det du sist kjøpte på nettet eller på postordre?
Kjetil S. Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Cakewalk Sonar 8 Producer Edition Software i fra USA - Kjempefornøyd!!
Gjest Christabelle Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Klær fra Victorias Secret. Fornøyd med klærne, men det er et helvete å returnere siden de var aaltfor store. Dyrt og tungvindt. Aldri mer klær derfra!
Pjukset Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Har bestillt bukse, 2 gensere, belte og litt dilldall fra Ellos som jeg regner med kommer mandag eller tirsdag. I'll let you know how it works out
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 To jeans, to topper, et par sko, et armbånd og solbriller. Alt fra H&M Får det til uka.
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Klær fra Victorias Secret. Bestiller dere derfra, må dere nesten ta minst 1 str mindre, helst 2. Jeg bruker å bestille M, men derifra er det lurt å bestille XS/S. XS i kosebuker og S i topper. Str der er svæære.
Gjest Christabelle Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Bestiller dere derfra, må dere nesten ta minst 1 str mindre, helst 2. Jeg bruker å bestille M, men derifra er det lurt å bestille XS/S. XS i kosebuker og S i topper. Str der er svæære. Huff, ja. Jeg målte opp og var kjempenøye med å finne størrelser. Allikevel detter buksene av meg.
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Huff, ja. Jeg målte opp og var kjempenøye med å finne størrelser. Allikevel detter buksene av meg. I know! Jeg bestilte en drit herlig og søt kosebukse, eller sånn som rekker ned til leggene, den er i rosa også står det "pink" på rompen Da jeg skulle bestille den sa en venninne at jeg måtte bestille en str mindre, så jeg bestilte i S. Men den blir litt vì. Når den e rnyvasket da er den grei, men etter en stund blir den litt stor. Så skulle absolutt kjøpt i XS. Men men, no er buksen pakket ned i skapet. Kansje jeg skal finne den fram igjen og sy på den
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Det siste jeg kjøpte på nett var vel pensumbøker. Veldig fornøyd med servicen og leveransen. :D
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 Det siste jeg kjøpte på nett var vel pensumbøker. Veldig fornøyd med servicen og leveransen. :D
GlaJenta88 Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Siste jeg kjøpte på nett var hårvoks til samboer og hårspray samt en parfyme til meg selv. Veldig fornøyd med dette!
Gjest Christabelle Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 Kjøpte bilder av nakne damer og var fornøyd. Ja, det kan jeg tenke meg Fikk du valuta for pengene dine?
Hekla Skrevet 2. mai 2009 #16 Skrevet 2. mai 2009 CD'er og musikkDVD'er fra Amazon og Play.com. Fornøyd ja! :D
angeleyes Skrevet 2. mai 2009 #17 Skrevet 2. mai 2009 Kjøpte en ekstrern hardisk fra Komplett. Jeg har nettopp hentet det så har ikke rukket å teste den enda.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #18 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjøper på nettet mange ganger i mnd. Kanskje ti ganger. Og er alltid fornøyd.
shiva Skrevet 2. mai 2009 #19 Skrevet 2. mai 2009 Bestilte 8 solbriller og 200 pokemon kort på Ebay i går! Tilsammen ble det under 200 kroner. Blir alltid fornøyd med stash fra Ebay! :-)
GodsChild Skrevet 2. mai 2009 #20 Skrevet 2. mai 2009 Denne mnd: Et spraakkurs fra Bokklubben - veldig fornoeyd. Vitaminer, saape og krem fra iHerb.com - kjempefornoeyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå