Gjest Gjest_audra_* Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Badevekta viste i dag at jeg har gått opp 7 kilo siden februar : Da startet et nytt liv, med mye overtid og en nytt livsmønster jeg fortsatt ikke har helt klart å tilpasse meg. Mye stress og lite tid til å roe ned. Det vil si jeg har forsøkt å klemme inn en times gange (med litt jogging i det siste), 2-4 ganger i uka. Jeg spiser nok mye usunt mellom måltidene - for å bevare blodsukkeret og humøret oppe - sammen med en del frukt. MAGEN er blitt rund og buksene stramme.... LEGGENE er store og til tider ofte ømme...hva kan jeg gjøre for å slanke dem ? Jeg bruker å tøye ut etter å ha sprunget for leggene kjennes veldig stive ut...men jeg føler jeg trenger mer råd her... Når det gjelder øvrig kroppen så vet jeg jo at mindre og sunnere mat er veien kombinert med mer aktivitet og mye mindre stress.....det er tungt å få det til å klaffe i en ny utfordrende jobbsituasjon ... Og samtidig lurer jeg på om jeg skal forsøke 30days ...selv om jeg egentlig ikke har tro på at det hjelper....men kanskje i en startfase ? Del dine erfaringer og råd med meg om du har lyst Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå