Marianne Skrevet 22. juli 2003 #21 Skrevet 22. juli 2003 Ikke har jeg peiling, men håper det blir jente så vi får vår første fødte kronprinsesse her i landet etter lovendringen.
Edie Skrevet 22. juli 2003 #22 Skrevet 22. juli 2003 Tror at de får enten jente eller gutt jeg... Og ifølge det fødselskartet har både jeg og broren min feil kjønn...... hmm..
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #23 Skrevet 23. juli 2003 Hvorfor ikke lage an avstemning, like gjerne? Jeg tror de får en jente, for da får Maud-Angelica en fin bestevenninne i den kretsen ...så hadde det vært koselig med en fremtidig kronprinsesse som førstearving til tronen. Dronning HvaHunMåtteHete
Fakse Skrevet 23. juli 2003 #24 Skrevet 23. juli 2003 Ikke har jeg peiling, men håoer det blir jente så vi får vår første fødte kronprinsesse her i landet etter lovendringen. Heeeelt enig! Hadde vært stilig med en skikkelig DRONNING her i landet
Edie Skrevet 24. juli 2003 #26 Skrevet 24. juli 2003 Absolutt gutt!! Har du "inside information"? Du hørtes så bastant ut i forhold til andre som tipper og tror... :blunke:
celiasse Skrevet 24. juli 2003 #27 Skrevet 24. juli 2003 Hehe neida, men pleier som regel å tippe rett hver eneste gang det er et eller annet...så
Edie Skrevet 24. juli 2003 #28 Skrevet 24. juli 2003 Wow! Kankje lurt å ha deg i nærheten da, sånn når eksamen nærmer seg til juletider igjen... hehe...
celiasse Skrevet 24. juli 2003 #29 Skrevet 24. juli 2003 Hei igjen måtte bare ta en runde. Må se hva som skjer vet du, hehe....bare si fra du så kommer jeg NO PROBLEM!! LYKKE TIL!!
Gjest Mzfire Skrevet 25. juli 2003 #30 Skrevet 25. juli 2003 Mener å ha lest at en annen astrolog spådde at hun kom til å få en gutt og en jente. Men hva hun fikk først husker jeg ikke. Håper hun får en jente ja. Så Norge får en prinsesse, men av en eller annen grunn tror jeg hun får GUTT. Håper jeg tar feil.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #31 Skrevet 4. august 2003 Bergenspike skrev: Jeg tror det blir jente på grunn av at Haakon er så femi! Slenger meg på den. Jeg synes ofte det er noe i at femi gutter blir pappa til jenter... I alle fall den førstefødte. Se bare på Ari! (og Espen fra Idol, osv, osv)
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #33 Skrevet 5. august 2003 Bergenspike skrev: Slenger meg på den. Jeg synes ofte det er noe i at femi gutter blir pappa til jenter... I alle fall den førstefødte. Se bare på Ari! (og Espen fra Idol, osv, osv) stemmer ikke i det hele tatt min samboer har en sønn med en mann som er så femi som få mannfolk er, og da snkker jeg også om de homofile
Gjest Zalomine Skrevet 5. august 2003 #34 Skrevet 5. august 2003 Nå... la oss holde oss til å tippe på kjønn, eller fundere utfra "måter å finne det ut", men om faren er femi, det trur jeg ikke er spesielt relevant.... HÅPER det blir ei jente jeg, så vi kan få ei arveprinsesse Men tippe? Da sier jeg som min far: Jeg tror det blir en..... baby!
Theolina Skrevet 5. august 2003 #35 Skrevet 5. august 2003 Tror uansett aldri den ungen blir konge/dronning jeg.. Men jeg tror det blir en gutt.. Trodde mãrtha og ari skulle få en jente også..
Litago Skrevet 5. august 2003 #37 Skrevet 5. august 2003 Min gamle tante sa alltid at man kunne se kjønnet på barnet utifra morens mave. Gikk maven rett ut foran og lite på siden, så var det en gutt. Var maven like rund hele veien rundt, så ble det en jente. Nå har jeg ikke sett noe bilde av maven hennes, men tanten min tok sjeldent feil!
CeNedra Skrevet 11. august 2003 #39 Skrevet 11. august 2003 kanskje det blir en liten jente som kommer lutende ut?
brum Skrevet 13. august 2003 #40 Skrevet 13. august 2003 Tipper hun får en jente. Hadde vært morsomt med en norsk prinsesse som tronarving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå