Gjest sjokkskadet Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 I morgen skal jeg treffe pappas nye kjæreste . Min mor døde for bare 2 år siden og han har ikke fortalt at han har møtt en ny dame før igår eller dvs han sier at de ikke er kjærester , bare at de er venner , men hallo de bor på samme hotellrom lissom ?! Det var meningen at han skulle komme på besøk denne helga , men inntil i går trodde jeg han skulle komme alene og det var først da jeg snakket med ham over telefonen han "tilfeldigvis" nevnte at X var med og at de bor på samme hotellrommet ... Jeg er rett og slett satt ut . Jeg skjønner jo at han har rett til å fortsette livet sitt og bli lykkelig , men syntes det er skikkelig dårlig gjort av ham å la meg få såpass lite tid på å forberede meg mentalt på å møte en ny kvinne i hans liv . Jeg har mest lyst til å si at de får holde seg på hotellrommet , så får vi treffes ved en senere anledning .
angeleyes Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er enig i at faren din kunne ha sagt ifra at han hadde med seg noen før. Likvel er det vel fint at faren din går videre og finner en å være glad i? Kanskje du kan spørre om du kan møte kun han i morgen og heller hilse på hans nye dame ved en senere anledning? Da får du litt tid på deg for å venne deg til tanken på at faren din har funnet seg en ny dame.
mrnice Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Tror ikke dette er så lett for faren din heller? Han har sikkert villet fortalt deg om henne tidligere, kanskje han bare ikke har "fått det til"?
Bahia Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Personlig hadde jeg nok kun møtt min far og så møtt den nye kjæresten senere... Jeg hadde nok trengt litt mer tid på å fordøye det hele slik at det første møtet hadde blitt hyggelig
flickan Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 her synes jeg du skal være raus med faren din og treffe den nye kjæresten. Dette er nok ikke lett for ham heller, og det er nok grunnen til at han ikke har sagt noe. Foreldre er ikke perfekte de heller, de er bare mennesker.
Lancelot Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror vel faren din på en litt knotete måte prøver å fortelle deg at han har fått seg dame ja, men han var vel litt redd for hvordan du ville reagere og ville vel fortelle det litt forsiktig. Han har sikkert fortalt masse fint om deg til henne og vil nok veldig gjerne at du møter henne og han var nok redd for at du ville melde avbud om han fortalte at hun skulle være med, tror vel han har gjort det i beste mening, selv om han kanskje heller skulle vært ærlig fra starten av. Jeg er sikker på at den nye damen er veldig spent og usikker på om hun blir "godkjent" av deg og er nok like usikker og nervøs som deg. Men jeg kan nok tenke meg at hun har veldig lyst til å møte deg og bli kjent med deg. Jo før jo bedre. Du er jo en stor del av din fars liv selv om du nødvendigvis ikke bor hjemme lenger og det kan jo være greit å vite om den nye damen i din fars liv. Hadde vært verre om hun plutselig bare hadde flyttet inn til din far uten at du hadde hørt om henne engang. Jeg sjønner at du vet at hun ikke skal ta plassen til din mor, og at din mor alltid vil være med han, blandt annet gjennom deg, men at han nå har kommet til det punket i livet hvor han har funnet en dame han liker og vil så gjerne at du skal hilse på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå