Gå til innhold

Mia Pizza m/ røkt skinke og mozarella

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Denne var god!! Anbefales for de som ikke har prøvd den.

Jeg liker ikke ferdigpizzaer i allminnelighet, men denne hadde ikke så mye ferdigpizza-preg.

Den minnet faktisk veldig mye om pizzaen med røkt skinke og mozarella som man får på Saras Telt på Karl Johan... (mistenke, mistenke)

Flere som liker denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Syntes den var fæl OG kjempedyr! Da liker jeg bedre pizza Ristorante-serien. Bare synd at de har sluttet med den som hadde kun sopp...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza Ristorante med Mozarella er dødsgod :-)

Har vært favoritten lenge. Spiser mye ferdigpizza og er åpen for å prøve nye, men faller tilbake på denne.

HAr ikke spist den du nevner men jeg har prøvd en annen av "Mia" pizzzaene og den var helt fin. Skal prøve den med mozarella da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vampie

pizza ristorante HAWAII er kjempegod :D

men er det også den eneste jeg har prøvd... men det vakke det denne topicen handlet om beklager! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia pizza er vel en av de verste pizzaene jeg noensinne har smakt! begge to. jeg kastet opp etterpå, seriøst (er jo gravid da :lol: ). og jeg er PIZZAKJENNER. har italiensk svigerfamilie som serverer hjemmelaget pizza ganske ofte, nydelige pizzaer. kan ikke forstå at noen kan like denne.... grandiosa er vel en gourmet rett i forhold. men det er jo bra at noen der ute holder liv i næringa :P

klem Iset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Mia med bbq og kylling i frysen. Kjøpte den ene og alene for å høre hva alt dette pratet om den var. Noen spyr og noen elsker.

Så får vi se, skal abgi rapport når den en dag er fortært. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, stikker bare innom for å sende støtteerklæringer til Janna. Den ER god!! Den med kylling, derimot.. :-?

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...