Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Er det noen som har tatt laser og fjernet håret for alltid? hva koster det i så tilfelle?

Er sjikkelig lei av hårveksten der. Store svarte stubber,som alltid blir betente. Er ikke vits for meg å barbere meg en gang. kommer ut igjen etter et par timer.. noen råd? har mye hår i rumpen og rundt hele igrunnen. går ikke ann å sjule med en bikinitruse,så må vere foriktig hvordan jeg sitter,

Kan noen pliiiis hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar laser paa leggene naa og det fungerer supert! Jeg har ikke prövd bikinilinja, men det er muligens neste skritt :fnise:

Jeg kunne tenke meg brazilian-laser, men har ikke funnet noen i Norge som tilbyr dette...finnes i England, men man trenger 6-8 behandlinger saa vil trenge noen turer fram og tilbake..

Noe aa tenke paa för du tar laser, du maa ligge unna soling 4 uker för og etter hver behandling, saa best aa begynne med til hösten.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Er det vondt med laser???

Skrevet

Jeg synes ikke det var særlig vondt, litt stikkete bare. Mulig det er vondere paa mer fölsomme steder paa kroppen enn leggene da..

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg synes ikke det var særlig vondt, litt stikkete bare. Mulig det er vondere paa mer fölsomme steder paa kroppen enn leggene da..

Haha! ja det vil jeg tro ;P

Skrevet

Skjønner at du vil ha alt bort, altså :) Men inntil du ev. får gjort det, har du prøvd voksing eller epilering?

Skrevet
Skjønner at du vil ha alt bort, altså :) Men inntil du ev. får gjort det, har du prøvd voksing eller epilering?

Epilere rundt kjønnsorgan? Neppe et godt tips :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som har tatt laser og fjernet håret for alltid? hva koster det i så tilfelle?

Er sjikkelig lei av hårveksten der. Store svarte stubber,som alltid blir betente. Er ikke vits for meg å barbere meg en gang. kommer ut igjen etter et par timer.. noen råd? har mye hår i rumpen og rundt hele igrunnen. går ikke ann å sjule med en bikinitruse,så må vere foriktig hvordan jeg sitter,

Kan noen pliiiis hjelpe meg?

Godt det ikke bare er jeg som har dette problemet.. skjønner ikke hvorfor jenter har hår rundt ved rompen..:( Syns det er veldig pinlig, vanskelig å fjerne alt håret bak der med høvel også.. ekke så myk :ler:

Gjest Papirkurven
Skrevet

Var ei her inne som sa hun pleier å gjøre det. Jeg prøvde litt på bikinilinja og det var VONDT, men effektivt. Ville imidlertid ikke gjort det på f.eks kjønnsleppene

Skrevet

Joda! :) Det fungerer flotters.

Er veldig vondt de første gangene, men klarer man å bite tenna sammen og fullføre, så gir det fint resultat med tiden. Og til slutt er det ikke vondt lenger en gang, bare ubehagelig.

Jeg epilerer så og si alt, unntatt det helt "innerst", der går grensa for meg. Men det er ikke noe problem, for der blir jeg aldri nuppete eller kløete uansett. Er i bikinilinja og på venusberget jeg slet med nupper og kløing, og der får jeg jo brukt epilatoren, så nå har jeg ingen problemer med intim-hårfjerning lenger. Spesielt ikke nå som jeg har begynt å bruke skrubb der nede innimellom, for å unngå inngrodde hår.

Skrevet
Jeg kunne tenke meg brazilian-laser, men har ikke funnet noen i Norge som tilbyr dette...finnes i England, men man trenger 6-8 behandlinger saa vil trenge noen turer fram og tilbake..

Det er ikke så rart at ingen tilbyr dette i norge... Vil du virkelig være 50-60 + med en hårløs mus?

Skrevet
Det er ikke så rart at ingen tilbyr dette i norge... Vil du virkelig være 50-60 + med en hårløs mus?

Det ser jeg ikke problrmet med..

Gjest Gjest
Skrevet

Nei ikke helt hårløs mus, men hårløse kjønnslepper og hårløs rompe

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, det er faktisk slik at de fleste damer mister mesteparten av kjønnshårene sine når de blir eldre. Noe å se frem til for dere som ikke liker hår på musa.

Hjelpepleier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...