Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elize
Skrevet

Håret mitt er så elektrisk hele tide. Nå har jeg prøvd å spraye det, men det hjelper ikke. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har samme problemet som deg. Men jeg har funnet en balsam fra clinique som har hjulpet mye, andre balsamer jeg har prøvd har ikke funket.

Jeg har ikke prøvd denne på mitt eget hår, får jeg har ikke trengt det enda, men i dyrebutikken har jeg kjøpt en anti-statisk spray til å bruke på pus når jeg skal gre han - og den funker som gull på han ihvertfall.

Den funker sikkert like bra på menneskehår.

Gjest Gjest
Skrevet
Håret mitt er så elektrisk hele tide. Nå har jeg prøvd å spraye det, men det hjelper ikke. Noen forslag?

Ikke bruk klær med polyester. Bruk balsam hver gang du vasker håret. Ikke ha vegg-til-vegg tepper hjemme.

Gjest Chosa
Skrevet

Balsamspray funker kjempebra mot elektrisk hår !:)

Gjest Elize
Skrevet
Jeg har samme problemet som deg. Men jeg har funnet en balsam fra clinique som har hjulpet mye, andre balsamer jeg har prøvd har ikke funket.

Jeg har ikke prøvd denne på mitt eget hår, får jeg har ikke trengt det enda, men i dyrebutikken har jeg kjøpt en anti-statisk spray til å bruke på pus når jeg skal gre han - og den funker som gull på han ihvertfall.

Den funker sikkert like bra på menneskehår.

Ikke bruk klær med polyester. Bruk balsam hver gang du vasker håret. Ikke ha vegg-til-vegg tepper hjemme.

Balsamspray funker kjempebra mot elektrisk hår !:)

Ser alle her foreslår balsam. Så kanskje jeg må begynne å bruke det igjen. Jeg sluttet da jeg klipte meg kort. Takk for tipse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...