Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tara_*
Skrevet

Hvis typen din blir kontaktet av en fremmed jente på et nettforum som gir ham komplimenter (begge har bilde) og han viser tydelig interesse for å bli kjent uten å nevne at han er opptatt. Og litt senere sier han faktisk at han er singel når det blir spurt om det..

Hva hadde du syntes om dette?

kunne du latt det passere?

Hvis nei, hva gjør du?

ville det for deg vært god nok grunn til å gi han opp?

Snakket selvfølgelig med han, og han sier naturligvis nå at det bare var for tull og ikke noe seriøst :filer:

Men å faktisk stole på at det er sant er ingen enkel sak. Aner jo ikke hvor langt han kunne vært villig til å dra det (eks web cam, avtale møter og det som verre er) Og bare det å ha interesse for å gjøre det som er beskrevet ovenfor sier vel at noe ikke er som det bør være... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet

Om typen lyver og sier at han ikke er i forhold så hadde det blitt en oppvask uten like her i gården. Hadde gitt han en leksjon i folkskikk som han ikke hadde glemt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis typen din blir kontaktet av en fremmed jente på et nettforum som gir ham komplimenter (begge har bilde) og han viser tydelig interesse for å bli kjent uten å nevne at han er opptatt. Og litt senere sier han faktisk at han er singel når det blir spurt om det..

Hvis nei, hva gjør du?

Snakket selvfølgelig med han, og han sier naturligvis nå at det bare var for tull og ikke noe seriøst :filer:

Men å faktisk stole på at det er sant er ingen enkel sak. Aner jo ikke hvor langt han kunne vært villig til å dra det (eks web cam, avtale møter og det som verre er) Og bare det å ha interesse for å gjøre det som er beskrevet ovenfor sier vel at noe ikke er som det bør være... :(

Er i samme situasjon, bare her er det web cam og sms og hele pakka.. noe som irriterer meg. Må vel bare godta det, men er ikke lett nei.

Gjest Gjest_tara_*
Skrevet
Er i samme situasjon, bare her er det web cam og sms og hele pakka.. noe som irriterer meg. Må vel bare godta det, men er ikke lett nei.

Skal ikke se bort i fra at dette også er tilfellet her, han verner om telefonen og mener den er svært privat. Men vet ikke for sikkert, for jeg har ikke hatt tilgang til telefonen (og prøver vel egentlig bare å fortrenge varselsignalene dette gir)

Vet ikke engang om jeg klarer å akseptere det jeg VET han har gjort på nett, og hadde jeg visst mer, som deg, så synes jeg IKKE dette er bare noe du må godta, nei. Grovt tillitsbrudd!

Gjest Gjest
Skrevet
Skal ikke se bort i fra at dette også er tilfellet her, han verner om telefonen og mener den er svært privat. Men vet ikke for sikkert, for jeg har ikke hatt tilgang til telefonen (og prøver vel egentlig bare å fortrenge varselsignalene dette gir)

Vet ikke engang om jeg klarer å akseptere det jeg VET han har gjort på nett, og hadde jeg visst mer, som deg, så synes jeg IKKE dette er bare noe du må godta, nei. Grovt tillitsbrudd!

Er vel det eg og føler. Hun verner om telefon og dataen når hun prater. Noe eg har sagt ifra om at eg ikke liker. Og hun tar det som at eg ikke stoler på henne. Noen kvelder sitter hun heller på dataen og prater enb og tilbringe kvelden med meg/gjøre skole arbeid eller sine egne hobbyer.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun har hatt kontakt noen år med han. Vært sammen med dama i 4 år

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Her hadde det også blitt en skikkelig oppvask om kjæresten min skulle gjort noe slikt.

Kan jeg få spørre hvilken side de har brukt? ( så at to har kjæreste som chatter med cam med andre jenter.)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme med samboeren min.. cam, sms sammen med ei jente han likte "før min tid" og som han hadde nakenbilder av..

Vil ikke gå mer i detaljer for det sårer for mye.. Men jeg var helt ubeskrivelig knust og kvalm hele tiden.. Forholdet var på randen i lang laang tid etter det.

Vi fikk snakket/brølt/skreket/grått om det uten at jeg følte det førte noen vei, han stillte seg ofte i forsvarspossisjon ovenfor meg istedet for å trøste..

Men etter "finale" krangelen blokka han henne, sletta bildene og nummeret og vi ingikk en avtale om at vi aldri skulle nevne henne og det som hadde skjedd noen sinne igjen.

Akkurat det angra jeg litt på, for jeg skulle så gjerne ha spurt han ut om alle de tåpelige spørsmålene som popper opp i hodet mitt.. "syns du hun er penere enn meg?" "var du forelska i henne eller bare i forelskelsen?" "er jeg stygg?" "er jeg kjedelig?" er noen få eksempler av en milliooon andre!

Nå ser jeg at den avtalen vår er den som har redda forholdet, det var det som er nødvendig, om vi noengang skal kunne se fremover sammen så nytter det ikke å rive opp i gamle såre krangler..

Nå er det snart gått et år siden dette, men fortsatt tenker jeg på hva han gjorde. Jeg har blitt MYE mer sjalu, mistenksom og litt bitter (!) en det jeg var før, og jeg hater det!

Av dette har jeg lært at tillit er noe man ikke kan finne hos mennesker helt uten videre, tillit er noe man bygger opp over tid, laaaang tid!

Ville bare dele denne historien med deg TS, jeg vil si at jeg skjønner deg så utrolig godt.. alle følelsene.. Det helvette..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har vært i samme situasjon selv.

Første gangen jeg oppdaget det ble det sjikkelig oppvask, han lovet gull og grønne skoger. Det skulle aldri gjennta seg men det har vist seg at det er 4 tilfeller i løpet av 1,5år vi var sammen (som jeg vet om) at han hadde inne kontakt annonse på nettet. :sjenert:

Tennkte veldig mye rundt temaet, fannt ut at jeg kan ikke forandre på andre menneskers adferd og jeg ville ikke være kjæreste med en mann som hang på kontakt annonser, web cam etc. Så jeg kuttet fyren ut. :filer:

Ønnsker mannen egentlig allt godt men jeg håper han finner seg ei med samme innteressene som ham selv men det tror jeg ikke fyren kommer til å akseptere :goodbye:

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet
Jeg har opplevd noe av det samme med samboeren min.. cam, sms sammen med ei jente han likte "før min tid" og som han hadde nakenbilder av..

Vil ikke gå mer i detaljer for det sårer for mye.. Men jeg var helt ubeskrivelig knust og kvalm hele tiden.. Forholdet var på randen i lang laang tid etter det.

Vi fikk snakket/brølt/skreket/grått om det uten at jeg følte det førte noen vei, han stillte seg ofte i forsvarspossisjon ovenfor meg istedet for å trøste..

Men etter "finale" krangelen blokka han henne, sletta bildene og nummeret og vi ingikk en avtale om at vi aldri skulle nevne henne og det som hadde skjedd noen sinne igjen.

Akkurat det angra jeg litt på, for jeg skulle så gjerne ha spurt han ut om alle de tåpelige spørsmålene som popper opp i hodet mitt.. "syns du hun er penere enn meg?" "var du forelska i henne eller bare i forelskelsen?" "er jeg stygg?" "er jeg kjedelig?" er noen få eksempler av en milliooon andre!

Nå ser jeg at den avtalen vår er den som har redda forholdet, det var det som er nødvendig, om vi noengang skal kunne se fremover sammen så nytter det ikke å rive opp i gamle såre krangler..

Nå er det snart gått et år siden dette, men fortsatt tenker jeg på hva han gjorde. Jeg har blitt MYE mer sjalu, mistenksom og litt bitter (!) en det jeg var før, og jeg hater det!

Av dette har jeg lært at tillit er noe man ikke kan finne hos mennesker helt uten videre, tillit er noe man bygger opp over tid, laaaang tid!

Ville bare dele denne historien med deg TS, jeg vil si at jeg skjønner deg så utrolig godt.. alle følelsene.. Det helvette..

Akkurat det samme her, bare at det galdt mange jenter han hadde cam sex og nettsex med. Han hadde også profiler på sexdating osv som han hadde brukt mens vi var sammen..det gjorde utrolig vondt, men jeg håper jeg kommer over det. Helt.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kommer ikke over det, kanskje delvis, men aldri helt. Man kan greie å skyve det bort, men det kommer tilbake, og sannsynligvis oppdager du ting han har løyet om flere ganger.

Jeg hadde hele dette kjøret med han som nå for kort tid siden ble eksen min, og det kommer aldri på tale å prøve å tilgi en evt ny type for slike ting. Det er kun masse bortkastet energi.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis nei, hva gjør du?

Hadde da ikke godtatt dette? Hvordan fikk du greie på det? Jeg antar du snoket og om du ikke hadde gjort det så lurer jeg på om han ville ha sagt dette til deg!Det ville han ikke ha gjort.

Han later som han er singel fordi han ble interrisert i denne jenta.Hadde det kun vært tull og vennskap så hadde han sagt at han var sammen med noen.

Han juger til deg og det skal du ikke godta.Han er nok villig til mer enn du aner.Ikke noe å samle på!

Spør om han hadde likt at du fikk en guttevenn på samme måten samtidig som du sier til denne guttevennen at du er singel.Spør typen din om hva han hadde sagt om det!Spør om han mener det er greit.

Skrevet

Hvis nei, hva gjør du?

Jeg tror han kommer til å pule henne bare på fleip.

Skrevet

Det hadde blitt oppvask!

Noe det også har blitt. Vi snakker utveksling av skitne bilder, ho med en dildo i fitta o.l. Det var på randen da. Kom oss videre, men.. jeg glemmer det aldri. Dessverre.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som en kjent problemstilling dette, gitt.

Kjenner igjen akkurat det du skriver når han sier han er singel, osv. Du er ikke den rette for han, enkelt og greit.

Han sjekker markedet og fant visst noen som fanget interessen hans. Du er kun en han ligger med, ev. en han henger med men han ser ikke på deg som noe seriøst.

Dropp hele fyren, hver gang du sier ifra om at du ikke tolererer dette dessto mer kommer han til å fortsette med dette, han blir sur og grinete hver gang du konfornterer han og det er ikke vits å bruke tid og krefter på den fyren. Dump ham før han er virkelig utro og du pådrar deg en kjedelig kjønnsykdom.

Gjest Gjest_tara_*
Skrevet

Tusen takk for svar og at dere har delt det dere har opplevd (sandbekken, caramela og gjester) setter stor pris på dette! Og bare det å vite at også andre har blitt utsatt for det samme hjelper iallefall litt

har en så smerte inni meg pga dette at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg.

Føler meg skikkelig sviktet av ham og ar allerede begynt en sorgrosess fordi jeg har mistet den jeg trodde han var og det jeg trodde vi hadde...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville gjort det samme jeg og sett hvordan han ville ha likt sin egen medisin.

Har erfaring med dette og har ingen tro på at forhold varer dersom man flørter ++++ åpenlyst med andre , med full kjennskap til at den andre parten blir såret.uten å stanse..Og det begrenset hvor mange ganger man burde si ifra.

det gjør jævlig vondt, men det er flere og bedre fisk i havet.

Så hev hodet høyt, spill samme spill slik at du iallefall kan se tilbake og tenke at han ikke fikk behandle deg slik.

Lykke til!

Skrevet

Det er fryktelig sårende og trist, ogikke akseptabelt i et forhold.

Nei.

Hvis nei, hva gjør du?

Ja.

Tilliten hadde vært borte, og det hadde vært nok for meg.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg for min del synes at det er urovekkende mange i samme situasjon!

Jeg har også opplevd det her med min samboer. Han sendte mms til henne av kuken sin, og lurte på om hun kunne gjøre han kåt. hun hadde visstnok og kjæreste så hun bare flørta i sms tilbake, men sendte ingen bilder(som jeg vet om).

Jeg ba han stikke ut døra, og aldri komme igjen. Virket ikke sint eller sur, bare var skuffet og tok en bag med klær å satt utfor døra. Han gråt og sa han nok bare var redd siden det hadde gått så fort med oss. (var han som pusha på om at vi skulle være kjærester).

Men jeg tilgav han. Tenkte at det var ikke så ille det han hadde gjort. Men den dag i dag, 2 år senere så vet jeg med meg selv at jeg er blitt mye mer sjalu, mistroisk og bitter, og jeg HATER det. Jeg virkelig, virkelig hater det..... Det er nemlig ikke sånn jeg er eller har vært. Det er han som har ødelagt det. Jeg trodde det var en lett sak og komme over, men det viste seg at det ikke var. Hadde jeg vist det jeg vet i dag, så tror jeg at jeg kanskje ville revurdert avgjørelsen jeg gjorde. Grunnen til det er for at da var det så nytt, og jeg hadde sluppet å få de ordentlige kjærlighetsfølelsene som jeg har for han i dag. Det hadde vært lettere å kommet over han da, enn det er for meg nå.

Men jeg vet jo med meg selv at det var jo en grunn til at jeg fortsatt med han, og det er jo for at han egentlig er en engel av en gutt. Jeg må bare fortsette og tro på han, og selv jobbe med meg. For jeg er jo lykkelig i 95% av tiden, det er bare når usikkerheten i meg bygger seg opp at jeg ikke stoler på han. Men pr. dags dato etter "utroskapen" , så er det ikke en eneste gang at han har vist at jeg ikke kan stole på han.

Nå høres det her ut som om at det preger hverdagn vår, men det gjør det altså ikke. Det er bare av og til at vonde tanker bygger seg opp.

Men som nevt ovenfor, så hadde jeg kanskje valgt anderledes om jeg fikk velge om jeg skulle gå eller bli, bare for å slippe å være den jeg er blitt i dag.

Skrevet
Jeg for min del synes at det er urovekkende mange i samme situasjon!

Jeg har også opplevd det her med min samboer. Han sendte mms til henne av kuken sin, og lurte på om hun kunne gjøre han kåt. hun hadde visstnok og kjæreste så hun bare flørta i sms tilbake, men sendte ingen bilder(som jeg vet om).

Jeg ba han stikke ut døra, og aldri komme igjen. Virket ikke sint eller sur, bare var skuffet og tok en bag med klær å satt utfor døra. Han gråt og sa han nok bare var redd siden det hadde gått så fort med oss. (var han som pusha på om at vi skulle være kjærester).

Men jeg tilgav han. Tenkte at det var ikke så ille det han hadde gjort. Men den dag i dag, 2 år senere så vet jeg med meg selv at jeg er blitt mye mer sjalu, mistroisk og bitter, og jeg HATER det. Jeg virkelig, virkelig hater det..... Det er nemlig ikke sånn jeg er eller har vært. Det er han som har ødelagt det. Jeg trodde det var en lett sak og komme over, men det viste seg at det ikke var. Hadde jeg vist det jeg vet i dag, så tror jeg at jeg kanskje ville revurdert avgjørelsen jeg gjorde. Grunnen til det er for at da var det så nytt, og jeg hadde sluppet å få de ordentlige kjærlighetsfølelsene som jeg har for han i dag. Det hadde vært lettere å kommet over han da, enn det er for meg nå.

Men jeg vet jo med meg selv at det var jo en grunn til at jeg fortsatt med han, og det er jo for at han egentlig er en engel av en gutt. Jeg må bare fortsette og tro på han, og selv jobbe med meg. For jeg er jo lykkelig i 95% av tiden, det er bare når usikkerheten i meg bygger seg opp at jeg ikke stoler på han. Men pr. dags dato etter "utroskapen" , så er det ikke en eneste gang at han har vist at jeg ikke kan stole på han.

Nå høres det her ut som om at det preger hverdagn vår, men det gjør det altså ikke. Det er bare av og til at vonde tanker bygger seg opp.

Men som nevt ovenfor, så hadde jeg kanskje valgt anderledes om jeg fikk velge om jeg skulle gå eller bli, bare for å slippe å være den jeg er blitt i dag.

Det er akkurat som jeg skulle sagt det selv!! Fanken så mye mer sjalu og mistroisk jeg har blitt etter hendelsen. Men som du også sier, det preger ikke hverdagen, men kommer innimellom med de mørke tankene. Noe jeg tror kunne vært unngått hadde han vist seg å være en ordentlig fyr fra starten av. Synd, men sant. Jeg hadde nok også kanskje valgt annerledes den dag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...