MarianneE Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hvem ER han merkelige fyren som er Knut Nærums gjest? Han var bare rar...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Snakker han alltid så rart? Ja, hvorfor kan han ikke snakke normalt selv om han er miljøskadet fra UiO?
Nutte Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Ja, hvorfor kan han ikke snakke normalt selv om han er miljøskadet fra UiO? Kan jo hende han er sånn. At dette er "normalt" for han! Tror faktisk ikke han gjorde seg så mye til..
henine Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Ja, han er en snodig fyr. Men han har vært en del på torsdagsklubben.
Fun Light Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Han var morsom å se på og høre på de første fem minuttene, men så ble det bare too much og slitsomt.. Anne Lindmo har jeg derimot veldig sansen for!
Gjest gr Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Hans Olav Lahlum var ikke særlig morsom, men fryktelig slitsom! En dårlig match til Knut Nærum.
Stillest vann Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 Han var temmelig lik sitt "normale". Lahlum er spesiell, men utrolig kunnskapsrik og spennende å snakke med. Men han er jo ikke akkurat noen TV-underholder, da.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 Han mannlige gjesten var bare slitsom. Det bør være en forutsetning at gjestene vet hvordan de skal snakke med folk. Eremitter fra Blindern er ikke spesielt sjarmerende.
mocci Skrevet 5. mai 2009 #15 Skrevet 5. mai 2009 Jeg syntes også han var morsom, artig skrue, gapskrattet blant annet av hans utsagn om Gjøvik (min svigerinne bodde tidligere på Gjøvik men valgte å flytte......
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #16 Skrevet 5. mai 2009 eremitter fra Blindern??? Tror du bør følge "litt" mer med
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #19 Skrevet 9. mai 2009 OT, men: Har nytt på nytt hatt Anne-Kat. som gjest etter at hun sluttet? Hva tror dere om å ha henne som gjest? Ville det funket, eller ville det bare blitt dumt? Jeg tror det kunne funket. Og så kunne de lagt inn litt "catfight" mellom henne og Linn Skåber som ekstra underholdning. Altså, bare verbalt, så klart!
angeleyes Skrevet 9. mai 2009 #20 Skrevet 9. mai 2009 OT, men: Har nytt på nytt hatt Anne-Kat. som gjest etter at hun sluttet? Hva tror dere om å ha henne som gjest? Ville det funket, eller ville det bare blitt dumt? Jeg tror det kunne funket. Og så kunne de lagt inn litt "catfight" mellom henne og Linn Skåber som ekstra underholdning. Altså, bare verbalt, så klart! Jeg trodde hun var gjest første programmet med Linn Skåber, men mulig jeg tar feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå