Gå til innhold

Lavt testosteronnivå hos mann

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei, mannen min har fått påvist lavt testosteron hos lege. Dessverre har det arta seg slik at testene ikkje er lave nok to ganger på rad (7 fyrste gang, 9 andre gang, 7 tredje gang, høgere enn dei før...grensa er 8) og dermed får han ikkje testosteronbehandling eller noko form for hjelp.

Me ønsker å starte familie, men det går ikkje an når me aldri har sex. Er mellom 4 og 6 mnd. sidan sist gang me hadde sex. Ikkje akkuratt noko å rope hurra for. Mannen er klar for barn, men me kjem ikkje i gang før han faktisk har sexlyst.

Er det fleire som har hatt problemer med mannens manglende sexlyst? Har dere funnet ei løysing? Tips råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville i første omgang da vurdert å gå til en annen lege. Gjerne sett på muligheten for å oppsøke en privat spesialist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Me har i grunn ikkje kome særskildt lengre.

Nå har me fått vite at grunnen til at han ikkje får testosteronbehandling er pga. ein må ha to lave prøver på rad med litt tid i mellom, for å få det dekka av trygdekontoret. Viss me likevel ønsker å hormonbehandling koster det nokon tusenlapper i året. Neste legetime ønsker me å vite kor mange tusenlapper det er snakk om.

Nokon tusenlappar går greit, mange tusenlappar er problematisk. Akkuratt nå veit me korleis økonomien vår ligger an, men kva om 2-3 år? Korleis ligger den da an? Kan vår privatøkonomi bestemme om han kan få behandling eller ei? Viss me sliter økonomisk ein periode, kan da det tvinge han av behandling?

Neste hormontest er i september, så dette går rasande fort :sukk::excl: Ein kan vel ikkje nekte leger å ha ferie heller, men fy så lang tid det tar...Dette starta me før jul (diverse plager hos mannen som me sendte han til legen for) så har holdt på i eit halvt år.

Legen er frustrert på sambuaren min sine vegne sidan han trur han hadde hatt veldig godt av det. Ikkje berre pga. sexlyst, men også pga. energi og slikt. Han heier på 2 lave prøver på rad :P

Synes systemet er nokså firkanta viss ikkje dei kan ta hensyn til fleire faktorer enn hormonnivået.

Eg synes i grunn det er veldig frustrerande. Me kjem ikkje ut av startgropa ein gang! Me kan jo knapt nok seie at me sliter med å bli gravide, pga. me ikkje har kommet så langt som til action i sengehalmen. Tipper at i løpet av 6 mnd. har me hatt sex 3-4 ganger. Kan ikkje time det i forhold til eggløysning og slikt heller, må benytte sjansen når den er der.

Det sliter jo litt på oss også. Han har dårleg samvit for manglande sexlyst. Eg tør knapt ta initiativ til sex pga. eg har blitt avvist temmeleg mange ganger.

Synes det er temmeleg vanvittig at vår privatøkonomi skal bestemme om han har rett på behandling som ville betre hans helse og vår felles kvardag! I tillegg til å påvirke vår moglegheit til å starte familie.

Viss me er skikkeleg uheldig så kan støte på problemer med å kunne bli gravide i tillegg. Må me da vente enda 1 år for å få utredning? Det hjelper kanskje ikkje å ønske å vere aktive prøvere, når sexlyst og :sengekos: uteblir.

Prøver å lese meg opp på temaet, men det eineste eg finner er hormonbehandling til menn i overgangsalderen...og mannen min er ikkje fyllt 30 enda. Er det eit tabu-tema, eller er det ingen andre som har stanga i dette problemet?

Dagens frustrerte sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk på at et barn koster mange tusenlapper også da ;) Har dere ikke råd så må dere jo vente uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hugse at dette kjem i tillegg til utgiftene med barn. Er ikkje slik at hormonbehandlinger slutter viss me blir gravide. Testosteron speler inn på nokså mykje anna enn berre sexlysta. Energi, psyke, ++

Også kan ein velge rimelige løysninger. Låne utstyr, arve utstyr, kjøpe brukt, kjøpe rimelig. Så ein kan justere utgiftene etter ønske og behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åja,så for meg at det var fram til det klaffet jeg. Men har dere vurdert naturmedisin,endring av kosthold osv? Homeopati eller akupunktur fks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fastlegen

Preparater til testosteronsubstitusjon koster 2-500 kr pr måned. Mao ikke snakk om noen voldsom pris, men slike medisiner har jo en del bivirkninger, så det er fornuftig av legen å sjekke grundig og evt konferere med eller henvise til spesialist. Han bør kanskje utredes for andre årsaker til manglende sexlyst hvis hormonnivået er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fastlegen

Sunt kosthold og trening øker sexlysten hos de fleste menn, så dette er absolutt å anbefale. Udokumenterte, alternative behandlingsformer er det antagelig lurt å vente med, særlig hvis dette er et økonomisk spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preparater til testosteronsubstitusjon koster 2-500 kr pr måned. Mao ikke snakk om noen voldsom pris, men slike medisiner har jo en del bivirkninger, så det er fornuftig av legen å sjekke grundig og evt konferere med eller henvise til spesialist. Han bør kanskje utredes for andre årsaker til manglende sexlyst hvis hormonnivået er normalt?

Det er ikkje så gale utgifter, så det skal me nok klare å dekke sjølv, ja. Fastlegen vår har ikkje fortalt oss noko meir om kva det vil koste anna enn "nokon tusen i året", og det er jo ikkje akkuratt eit spesifikt tal. Så me har råd viss det koste 2-500kr i mnd.

Hormonnivået er påvist under nedre grense eit par ganger (men ikkje etter kvarandre), og rett over nedre grense eit par andre ganger. Så det er påvist lavt hormonnivå.

Han har nå begynt jobb der han må holde seg aktiv, så me håper det vil hjelpe. Kosthaldet er i utganspunktet normalt variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Wolverine_*
Det er ikkje så gale utgifter, så det skal me nok klare å dekke sjølv, ja. Fastlegen vår har ikkje fortalt oss noko meir om kva det vil koste anna enn "nokon tusen i året", og det er jo ikkje akkuratt eit spesifikt tal. Så me har råd viss det koste 2-500kr i mnd.

Hormonnivået er påvist under nedre grense eit par ganger (men ikkje etter kvarandre), og rett over nedre grense eit par andre ganger. Så det er påvist lavt hormonnivå.

Han har nå begynt jobb der han må holde seg aktiv, så me håper det vil hjelpe. Kosthaldet er i utganspunktet normalt variert.

Et lite tips kan jo være å få tak i testosteron på andre måter: http://craz.cc/

Men det er jo kanskje på kant med loven. Uansett - testosteron gir en voldsom boost til sexlysten, ulempen er jo at du faktisk kan bli steril om du går for lenge på det. (Mulig det er store doser innvolvert da).

Les mer om testosteron her: http://www.steroider.net/index.php?option=...8&Itemid=47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestgjest

Kjære TS.

Min mann har også lave testosteronverdier, men ikke nedsatt lyst. Men derimot nedsatt sædkvalitet som gjorde det vanskelig for oss å bli gravide.

Vi tok derfor kontakt med Dr. Purvis ved Andrologisk senter i Oslo. Han behandlet mannnen med Pergotime over litt tid, for å øke sædkvaliteten, og vi ble foreldre. :) Han har i tillegg skrevet ut testosteronbehandling på blå resept, altså med godkjenning.

Vi bor forresten ikke selv i Oslo, men la turen dit med kombinert helgetur og helsetur, og det var vel verd det! Vår erfaring er at det offentlig ehelsevesenet har svært høy terskel for å hjelpe menn med hormonelle problem eller med infertilitet - fokuset er på kvinnen, og de ønsket heller at vi skulle gjennom prøverørsforsøk enn å prøve en tablettkur for mannen. Og vi trengte jo ingen forsøk, vi klarte det jo selv!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...